Mistä tulee reikiä vaatteisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voi helvetin pällit. Te vissiin sitte luulette etttä ne reiät tulee jostain ruuuan laitosta!
yrittäkää vaaa välttää totuutta mutta tuholaisisa ne on kun ne tulee just paitojen reunoihin ja hihoihin ja kauluksiin koska ne on ne kohat jotka likaantuu helpoiten ja sen takii ne viihtyy niissä. ällöttävää ne ja teijän tyhmyys

Vastaus tuohon on ESD eli staattinen sähkövaraus, joka purkaantuu esim. keittiön tasosta kun paita koskettaa tasoa. Töissä itselläni napa alue on jatkuvasti kosketuksissa tiskiin ja reiät ilmestyvät samalle korkeudelle kun tiski, myös hihan suussa on reikiä.

Pakko nostaa tää vanha ketju. Itsellä parin viime vuoden aikana reikiintyy trikoopaidat juurikin alhaalta edestä. Olen epäillyt vyötä ja takin vetskaria, mutta tänäänkin just huomasin kerran pestyssä kalliissa ohuessa trikoopaidassa reiän ja päivän aikana ilmaantui toinen, vaikkei ollut vyötä. Olisko farkkujen vetskari syypää? Mulla oli kyllä aluspaita paidan alla jä päällystakissa muovinen vetskari. Pesukoneeseen tai tuholaisiin en usko, kun olen ainut perheessä jolla vaatteet reikiintyy.

Ootteko kaikki naisia, joille reikiä tulee? Minäkin olen meidän perheestä ainoa (äiti), jolle tulee reikiä paitoihin juuri alavatsan kohdalle. En ole ainoa vatsakas perheessä, jaan vaatekaapin muiden perheenjäsenten kanssa, en käytä vöitä juurikaan, pesemme samassa koneellisessa kaikkien vaatteita, reikiä ei tule hihoihin tai muihin kohtiin, vain vatsan kohdalle ja vain minun vaatteisiin, pesuainetta on vaihdeltu ja se on nestemäistä... en tajua! Pakko olla kankaan laadussa vikaa ja ehkä liittyy elastaaniin ja trikoovaatteisiin. Uusissakin vaatteissa on heti kohta jo reikiä. Olen heittänyt vitsillä, että mulla on syövyttävä napahiki :D

minulla oli kerran nahkatakki jossa oli reikä oikeassa hihassa ainakun laittoi takin päälle niin etusormi tuli reijästä ulos, lähemmin tarkasteltuani niin huomasin et se on persereikä.

Mullakin ilmestyy noita mysteerireikiä ja juuri esim helmaan :D Tosin tiedän että osaan rei'istä on syyllinen kissa joka nukkuu vaatehuoneessa ja kiipeilee pyykkitelineellä.

Mä tajusin yhtenä päivänä, että kun lapset nyhjää sylissä niin paita hankautuu vetoketjua vasten ja reikiintyy alaosasta. Olenkin alkanut nostamaan paidan helman pois vetskarin päältä jos lapsi sylissä eikä yksikään paita ole enää reikiintynyt.

Kumma HommaVieras
Ootteko kaikki naisia, joille reikiä tulee? Minäkin olen meidän perheestä ainoa (äiti), jolle tulee reikiä paitoihin juuri alavatsan kohdalle. En ole ainoa vatsakas perheessä, jaan vaatekaapin muiden perheenjäsenten kanssa, en käytä vöitä juurikaan, pesemme samassa koneellisessa kaikkien vaatteita, reikiä ei tule hihoihin tai muihin kohtiin, vain vatsan kohdalle ja vain minun vaatteisiin, pesuainetta on vaihdeltu ja se on nestemäistä... en tajua! Pakko olla kankaan laadussa vikaa ja ehkä liittyy elastaaniin ja trikoovaatteisiin. Uusissakin vaatteissa on heti kohta jo reikiä. Olen heittänyt vitsillä, että mulla on syövyttävä napahiki :D

Komppaa edellistä kirjoittajaa. Itsellä sama juttu. Reikiä tulee halpoihin trikoopaitoihin/toppeihin navan seudulle...Tää taitaa olla meidän naisten yhteinen "vaiva"...pieni sellainen. Ihan turhaa epäillä pyykkikonetta tai tuholaisia kun vaan minun trikoovaatteet reikiintyneet. Muilla perheessä ei samaa ongelmaa...

Yhteistyössä