Mistä tunnistat pelimiehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Mun mies on niin kohtelias että ei ole onneks sitä lahna-sanaa vielä sanonu, ei päivällä - eikä yöllä. Mut jotenkin mä aistin että jonkun pallokalan hän kokee saaneensa saaliiksi. :(

Mitä meinaat, milleen aistit? Aatteletko että se on tyytymätön?

En tiedä, voi olla mun omaa kuvitteluakin. Joskus vaan tulkitsen kehun loukkaukseksi. :D

"Oi kulta olet laihtunut".
"Sä olet siivonnut!"

Viimeksi muokattu:
Mistä tuntee pelimiehen?

-Ne on teflonia, niistä ei saa otetta. Ne on mysteerisiä eivätkä paljasta kaikkia korttejaan. Se ettei opi tuntemaan missä ne menee ja kenen kanssa liikkuu, voi alussa olla jännittävää, mutta sitten tajuaa että ne tahallaan peittelee asioita. Pelimies myös kiertelee ja kaartelee kun siltä kysyy jotain, ja antaa aina vastauksen joka miellyttää. Ei väliä onko totta.

naisilla on villi tapa ylitulkita miehiä

kandee muistaa että me ollaan yksinkertasia

Viitannet nyt mun kohteliaaseen mieheen:aivan.
Mutta muutoin meidän naisparkojen on pakko tulkita miehiä. Muuten ollaan kaiken maailman pleijjerien pyöriteltävinä ja miehen jälkeen jää vaan savuavat rauniot. :|

Niin, parhaan pleijjerin tunnistanee vasta jälkeenpäin.

Kyllä minä olen aina tunnistanut pleijerin etukäteen. Tarkkailemalla aluksi, ei ole vaikeaa huomata. Johtuu varmaan siitä kun en tunne lainkaan vetoa pleijereihin, niin en sellaisiin sekaannukaan.

Mä kiinnitän huomiota sellaisiin miehiin jotka jää vähän takavasemmalle, ja käyttäytyy päinvastoin eli vähän "antisosiaalisesti" eri tilanteissa. Näistä miehistä löytyy aina syvyyttä, ja ne on just parhaita miehiä kumppaniksi.

Muka "vahingossa" flirttailu on peli jota voi pelata puolison nenän alla. Tiihii joku mies puhui mulle, ai kauheeta olikohan pelimies hii hii nyt on kostea läikkä pikkareissa. Niin viatonta, niin oksettavaa.

Taidat olla sama harmaa joka on parhaillaan myös historia-ketjussa?

Yhteistyössä