mistä tykkää 6v tyttö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahjapulmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lahjapulmaa

Vieras
Mikä olisi kiva syntärilahja 6v täyttävälle tytölle?

Vieläkö ne monsterhigh -jutut on in? Esimerkiksi palapeli tms..

Vai tykkäiskö ehkä luultavsti enemmän niistä lego friends tuotteista?

Olisko jotain muuta, mikä vois olla supersuosittua just nyt tuon ikäisillä?

Auttakaa kaikki tyttöjen äidit! Kummi hukassa..

Meidän tyttö sai 6v lahjaksi sellaisen barbi fashion sticker stylist kirjan. Tykkäsi hirmuisesti ja tekemistä riittää.
Siinä siis suunnitellaan barbeille erilaisia asuja tarroilla. Tarroja himruisenmäärät jamallinukkeja monta. Iloa pitkäksi aikaa. :)

6v tykkää hevosista ja ratsastuksesta, jalkapallosta ja autoista. Maksimissaan jotain piirustusvälinettä tai tarroja vois tuolta 'tyttöosastolta' huolia.
Angrybirdsit ehdoton nou nou.

Meidän tytölläkin on tuollainen suunnitelukirja, tykkää kovasti ja isosiskot (teinit) jaksavat auttaa.
Legot ovat mieluisia.
Meillä tyttö lukee, joten kirjat kiinnostavat hirmuisesti. Ihan kunnon kirjat, samoin tietokirjat eläimistä.
Tyttö leikkii myös paljon eläinleikkejä, joko pienten eläinhahmojen kera tai sitten itse on se eläin.

Kiitti jo vastanneille!

Oon aiemmin ostellut noita "fashion designer" tms. kirjoja, ja ne on kyllä ollut tykattyjä. Olis kiva jos olis juuri jotain tuollaista, missä olis sitä tekemistä.
tai sitte koru. Entäs kello? Onko kaikilla 6v jo kello olemassa?
Kirjoja, elokuvia jne. en voi hankkia kun asutaan ulkomailla ja täytyy siis täältä löytyä.
En kauhean hyvin tiedä mistä tykkää kun nähdään valitettavasti kovin harvoin (mutta just sen takia olis kiva, jos lahja olisi mahdollisimman mieluinen)..

Riippuu tietysti siitä, millainen tyttö on kyseessä. 6-vuotiaitakin on niin moneen junaan ja erilaisia mielenkiinnonkohteita jokaisella, että on vaikea sanoa mitään tiettyä.

Rannekello kuulostaa mun korvaan kyllä hyvältä, yleensähän sellainen kai hankitaan lapsille tuossa about 6-7-vuotiaana.