Mistä uikkari ei-missivartalolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nekkunekku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nekkunekku

Jäsen
12.07.2008
72
0
6
Tarvetta olisi uimapuvulle, joka olisi mahdollisimman armelias raskauksien runtelemalle vartalolle. Kauppojen urheiluosastojen uikkarit voi täten ohittaa uhraamatta niille vilkaisuakaan, mutta eipä tavaratalojen naistenosastojen valikoimissakaan tähän aikaan vuodesta ole hurraamista. Paikallisen Sokoksen naistenosastollakin oli vain yksi malli, joka olisi varmaan ihan kiva, jos ikää olisi 75 ja rapiat :laugh: ...
Uikkarissa pitäisi olla vähän fyllinkiä rintamuksen kohdalla, jotta saataisiin aikaan vaikutelma, että tissit muka on vielä ihan terhakat, eikä roiku kohti maata (eli optinen harha), mahan kohdalla tuplakangas, joka ehkä tukisi tai litistäisi vähän kasaan mahamakkaroita, leveähköt, tukevat olkaimet ja hinta pitäisi olla mahdollisimman alhainen.
Että näillä kriteereillä, olisko ideoita ;) ?

Netistä. Tuolta? http://uintikauppa.fi/uimapuvut.html?osCsid=ivmvriorltq4o7m1h1ulmafvv6

Toi toka ois ainakin passeli malli jos vaan oot sitä XXL-kokoa että on myydä.

Urheiluliikkeet on yksi josta löytyy aika hyviä, toinen vaihtoehto on tehdä itse....keväisin on mallilehdet täynä upeita uikkareita joita voi hyödyntää tai jos on hyvä käsistään niin tekee kaavat itse.
Muistaakseni Lindexillä on joitain hienoja uikkareita jota voisi kokeilla.

En mieleistäni löytänyt tavan kaupasta ja ihan mustaa ja yksinkertaista en huolinut..ja vielä oli se pointti, että pitäis näille rupuskoille olla jonkinlaiset pitimet etteivät ihan litisty nahkaa vasten...

Well, hetken hurmio, liiviliikkeeseen ja sieltäpä löytýi..hintaa oli 80 euroa... :whistle: :whistle:

Ukko oli jyrsimässä lihapiirakkaa, kun ilmoitin ostaneeni uikkarin...mjaa...jatkoi syömistään, mutta kun ilmoitin hinnan niin jopa ilme kirkastui ja kommentoi, että rouva vissiin sitten alkaa harrastaa ahkeraakin uimista.... :laugh: :laugh:

Seuraavana kesänä varmisti lomareissulla, että uikkari tulee edes kasteltua...joko omatoimisesti tai isännän suosiollisella avustuksella...

Kastelin itse.................................. :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja lahkeet on must:
Netistä. Tuolta? http://uintikauppa.fi/uimapuvut.html?osCsid=ivmvriorltq4o7m1h1ulmafvv6

Toi toka ois ainakin passeli malli jos vaan oot sitä XXL-kokoa että on myydä.

Tuolla oli ihan nättejä, mutta enpä uskalla kokeilematta ostaa. Ja noissa, mitkä miellyttivät eniten, oli oma koko loppu :/
Täytyy varmaan lähteä isompaan kaupunkiin kiertämään urheiluliikkeet ja erikoisliikkeet (alusvaateliikkeet), jos olisi vaikka onni myötä ja löytyisi napakka uikkari ALE-hintaan. Tuollaista summaa en kuunaan pysty simmariin sijoittamaan, kuin Riipputisurupuska :o

Mä olen etsinyt tälle raskauksien runtelemalle päärynäkropalleni istuvaa uikkaria, ja kun tissit vielä olemattomat nahkalärpyskät niin haastetta on B) !
Parhaimman uikkarin löysin ihan halppiskaupasta joka myy Janina Frostel -tuotemerkkiä ja sen mallistosta löyty kuule istuva puku!!

Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Mä olen etsinyt tälle raskauksien runtelemalle päärynäkropalleni istuvaa uikkaria, ja kun tissit vielä olemattomat nahkalärpyskät niin haastetta on B) !
Parhaimman uikkarin löysin ihan halppiskaupasta joka myy Janina Frostel -tuotemerkkiä ja sen mallistosta löyty kuule istuva puku!!

Wau, kiva kuulla :) ! Millainen?

Yhteistyössä