mistä uima-asut tytöille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "rusina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"rusina"

Vieras
Yritän etsiä 2-osaisia uima-asuja tytöilleni (koot n. 130 ja 150cm), mutta en löydä mieleisiä.. Yläosa saisi olla ennemminkin toppimallinen, kuin bikinit, ja alaosassa saisi olla lahjetta. Mistä mahtaisi löytää muita kun noita lappu-naru-virityksiä? :/

Itse ostin just vähän aikaa sitten Prismasta Icepeakin bikinit joissa yläosa on tosiaan sellanen reilusti toppimallinen, alaosa on kyllä "normaali" pikkuhousumalli (ei siis juurikaan lahjetta) mutta kummiskin ei mikään lappumalli. Arvaa vaan etsinkö itsekkin kauan kun oli just nuo kriteerit et toppimallinen yläosa ja kaikkialla vaan tarjolla noita lappumallisia virityksiä tai sit jotain röyhelöjuttuja, jotka pienemmille tarkoitettuja. Adidaksen mallistossa olen myös nähnyt jotain toppimallisia + lahkeellisia versioita. Ootko käynyt urheiluliikkeistä kattelemassa?

Adidas 3S Authentic Young TWP Piece Alus- & uima-asut Uima- & ranta-asut Bikinit Adidas Performance

12-1428.jpg

Prismasta ostin, mutta niitä ei oo enää. Pitkähkö toppi, tosi hyvä.
Ja toisen Nextiltä, raidallinen setti, lyhyempi toppi mut ihan ok.

Aika vaikea oli löytää kun naurettavan näköisiä kolmiolappuja on vaan tarjolla.

Itse ostin just vähän aikaa sitten Prismasta Icepeakin bikinit joissa yläosa on tosiaan sellanen reilusti toppimallinen, alaosa on kyllä "normaali" pikkuhousumalli (ei siis juurikaan lahjetta) mutta kummiskin ei mikään lappumalli. Arvaa vaan etsinkö itsekkin kauan kun oli just nuo kriteerit et toppimallinen yläosa ja kaikkialla vaan tarjolla noita lappumallisia virityksiä tai sit jotain röyhelöjuttuja, jotka pienemmille tarkoitettuja. Adidaksen mallistossa olen myös nähnyt jotain toppimallisia + lahkeellisia versioita. Ootko käynyt urheiluliikkeistä kattelemassa?
Ei kannata mennä urheiluliikkeeseen siellä on niin kallista

Yhteistyössä