mistä vauvalle tunikoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viimeinen villahousu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viimeinen villahousu

Vieras
tiedän että ei saisi mainostaa mutta kun en mistään löydä kokoa 74cm eteenpäin tunikoita. olen kiertänyt hm, kappalhall, lindex, seppälä ja normi kaupat eli prisma ja cittari. ja ei vaan enää löydy. netistä olen yrittänyt hakea mutta kun ei löydy esim elloksella ei ole. me&i:lla olisi mutta en oikein 30 euroa haluaisi maksaa...
meillä kestoillaan villiksillä ja siksi minulla olisi nuo tunikat hakusesa kun ei noiden villisten päälle toisia housuja tarttis..
kiitoksia vaan jos joku viitsisi vinkata:)

Eikös trikoomekko olisi aika sama asia? Minä en juuri näistä tiedä, kun ei tyttöä ole ollut, mutta olen nähnyt kovasti trikoomekkoja, jotka periaatteessa näyttää juurikin pitkiltä tunikoilta. :) Eli jospa tuolla hakusanalla yrittäisit etsiä.
Tässä yksi minkä löysin, eikös ole ainakin Espoon isossa omenassa tämä liike. En nyt osaa sanoa, onko tuo kauneimmasta päästä, mutta tunikaa muistuttaa.kai..
http://www.keltainenkettu.fi/product_details.php?p=1482

kyllähän tuolla hinnalla löytyy ja vielä ihan kivannäköisiäkin. mutta kun olen joka päiväkäyttöön etsimässä niin ei ihan yksi riitä ja jos hinta on 30-40 euoroa ei sitä meikäläisen rahapussi ainakaan kestä....

Ota suunnaksi Citymarket ja Prisma.Tai Anttila, tai Mukelomesta.
Tunikaa ja trikoomekkoa on pilvin pimein, eikä hintakaan päätä huimaa...
kannattaa tonkia myös ale-kopat !!

joo kyllähän noita "ihanan" vaaleanpunaisia ym. tyttövärejä löytyy, muttei esim ruskeita, "sinapinkeltaisia", oransseja, tummanvihreitä. minulla on aivan kiintiö täysi noiden ällö vaaleanpunaisten ym. prinsessa juttujen osalta, että kirpputorille nyt kiikutin kaikki esikoiselta säästämäni (3,5v) vaatteet kun en voi laittaa tämän toisen tyttösen päälle niitä. ne vaan on niin hirveitä:(

Me&I:lta löytyy aivan ihania vaatteita, esim tunikoita. Mutta ne sitten kyllä maksaa vähän enemmän. Mutta voin laadun puolesta suositella! Ja näitä saa vain kotikutsuilta.
Ja ei, en ole itse myyjä, olen vain tyytyväinen kuluttaja :)

Nythän kauppoihin on vasta tulossa kesämallistot, joten tunika mielletään usein kesävaatteeksi. Uskoisin, että löydät nyt helposti uutta päällepantavaa. Lindexillä taisi esim. viime kesänä olla intianpuuvillasta vilpoisia hellemekkoja ns. tunikatyyppisiä kokomekkoja sekä hihattomia A-linjaisia mekkoja.

Jos sinulla on lapsellesi mieluinen, hyvänmallinen vaate, niin siitähän saat hyvän mallin, jonka perusteella voi ommella uuden. Silloin saat juuri sellaisen tuotteen mitä haluat juuri siinä kuosissa ja värissä kuin haluat.

Lindexillä oli sekä KappAhlilla.

Viime mainitussa myös aivan upea nougatin ruskea jossa pieni vaaleanpunainen kukka-applikointi rinnassa. Jos joskus olen vauvalle halunnut ruskeaa, niin tuota teki mieli! ... Mutta punaisissa pysymme :D