V
vyötä tiukemmalle
Vieras
meillä perheen tulot n. 3000?/kk, 2 aikuista ja 3 lasta (2-7 -vuotiaita ). asuntolainaan menee n. 1000?/kk. tuntuu että kaikki on vedetty jo tosi minimiin, tingitään ruuasta, ei matkustella, ei tilata lehtiä. joitain harrastuksia on, mutta nekin halpoja. yksi auto on. nyt tilanne se, että minulta loppuu kuntalisä vuodenvaihteessa (=110? ) ja miehen on pakko vähentää töitä työuupumuksen takia. laittakaa kiltit tähän ehdotuksia, mistä vielä voisi tinkiä, jos tulis jotain uusia ajatuksi, mitä en ole ottanut huomioon. 8 kk pitäisi sinnitellä vielä näin, ennen kun mä meen töihin ja saan ekan palkan.