Mistä voi johtua että haistan "olemattomia"??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uskoisin, että hajuaistisi on vain hyvin tarkka. Itse haistan myös paljon asioita, joita muut eivät. Hajuaistini herkistyi ensimmäisen raskauden aikana, ja on säilynyt jo vuosia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
aivokasvain

:attn:

No mitä muita oireita pitäis olla kun hajuaistin häiriö?
Mulla ei mielestäni muuta ole,päätä ei särje,ei okseta eikä huimaa.

Mä haistan myös tosi usein tupakan hajun, vaikka kukaan ei ole polttamassa (esim. autossa )

Olen lopettanu tupakoinnin n. 4 vuotta sitten ja oon ajattellu että se on vaan vielä joku mieliteko tms. :D

Mulla myös äärettömän tarkka hajuaisti ja haistan myös sateen. Googlen haulla tähänkin keskusteluun päädyin kun googlasin"haistan sateen". Mun hajuaistia kans usein ihmetellään ku muut ei haista, mut mä haistan. Sama makuaistin kaa, usein maistan metallin, homeen ja steariinin...

Alkuperäinen kirjoittaja Minä myös:
Mulla myös äärettömän tarkka hajuaisti ja haistan myös sateen. Googlen haulla tähänkin keskusteluun päädyin kun googlasin"haistan sateen". Mun hajuaistia kans usein ihmetellään ku muut ei haista, mut mä haistan. Sama makuaistin kaa, usein maistan metallin, homeen ja steariinin...

Ja minustakin siis tuntuu, et tää on tullut lasten saamisen jälkeen.

Mulla on viime raskauden jälkeen ollut samanlaista, haistan välillä "olemattomia". Nyt alkoi pelottaa, kun näitä juttuja luin. Mulla on aiemmin ollut aina huono hajuaisti.
Tietääkö kukaan voiko tällainen johtua esim hormoneista (imetän)? Ja jos johtuu aivokasvaimesta, niin millaisia muita oireita tähän hajujuttuun kuuluu?

Nenässä haisee tupakka koko ajan vaikka en polta eikä kukaan muukaan tässä talossa. Olen käynyt lääkärissä, syönyt antibioottikuurin, käynyt nenäröntgenissä ja nyt on menossa kortisoni suihke nenään. Mikään ei ole vielä auttanut vaan haisee edelleen. Ensi viikolla taas soitto lääkäriin. Hieman huolestuttaa mikä tämä oikeen on...

Yhteistyössä