mistä voi johtua, että mies ei enää laukea...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
mä oon hirveen aktiivinen seksuaalisesti, mies ei niinkään, mutta ollaan löydetty kultainen keskitie.. meidän seksi on aivan mahtavaa ja kumpikin nauttii siitä, mutta nyt viimesen ehkä 3kk mies ei enää ole lauennut....
oon kysyny siltä aiheesta ja jotain on puhuttu, mutta..
mulla on syyllinen ja epäreilu olo et ite saattaa saada vaikka viis orgasmia ja toinen ei saa "mitään". onhan se seksi ihanaa vaikka ei aina saisikaan, mutta mä alan olla huolissani...?

Minkä ikäinen mies? Ikävä sanoa, mutta meillä kävi noin kun suhde oli loppusuoralla eli alle puoli vuotta ennen eroa. Mies halusi kyllä seksiä (lue: tyydyttää tarpeensa) mutta laukeaminen oli vaikeaa.

[QUOTE="vieras";23503011]Minkä ikäinen mies? Ikävä sanoa, mutta meillä kävi noin kun suhde oli loppusuoralla eli alle puoli vuotta ennen eroa. Mies halusi kyllä seksiä (lue: tyydyttää tarpeensa) mutta laukeaminen oli vaikeaa.[/QUOTE]

30v. meidän suhde voi kyllä oikein hyvin, ollaan onnellisia ja eletään hyvää arkea. juuri käytiin keskustelu tästä aiheesta eilen miehen aloitteesta miten on hyvä olla toisen kanssa.
pelottaa et tässä on jotain terveydellistä... en tiedä..

Onko miehellesi aloitettu vaikka joku lääkitys äskettäin, joka voisi vaikuttaa tuohon asiaan. Mulla teki cipralex aikoinaan sen, etten saanut orgasmia millään konstilla ja lääkkeen lopettamisen jälkeen rupesi taas normaalisti tulemaan. (olen siin nainen kylläkin)

Onko miehellesi aloitettu vaikka joku lääkitys äskettäin, joka voisi vaikuttaa tuohon asiaan. Mulla teki cipralex aikoinaan sen, etten saanut orgasmia millään konstilla ja lääkkeen lopettamisen jälkeen rupesi taas normaalisti tulemaan. (olen siin nainen kylläkin)

ei ole mitään lääkitystä....
kysyin onko vika mussa, mut ei kuulema. en ymmärrä, tuntuu pahalta jotenkin..

Yhteistyössä