Mistä voi johtua etten ovuloi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolettaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolettaa

Vieras
Lopetin Diane Nova ehkäisyn syyskuussa, enkä ole saanut positiivista tulosta ovulaatiotestejä tehdessä. (Olen tikutellut siitä saakka.)

Onko jollakulla ideoita mistä tällainen voi johtua...? Olen 33-vuotias..

onko sun terveydessä jotain vikaa? aika vanha jo olet. varmaan käyttänyt hormonaalista ehkäisyä pitkäänkin? just tuon takia ajattelen että paras aloittaa nuorella iällä, jos ilmenee lapsettomuutta niin on aikaa yrittää.

Kannattais käydä gynellä. Sulla voi olla monirakkulaiset munasarjat. Mulla oli kierto ihan sekasin juuri Diane Novien jälkeen. Jos vauva haaveissa niin nopeesti lääkäriin niin saat lääkkeet! Lääkäri näkee ultralla heti onko munasarjat rakkulaiset.

Ainiin. Pco, eli monirakkulaiset munasarjat voi aiheuttaa sen että ovulaatio ei näy testeissä tai sitten testi näyttää koko ajan virheellistä positiivista... Meillä meni vuosi raskautumisessa...

[QUOTE="joku";22967023]Ainiin. Pco, eli monirakkulaiset munasarjat voi aiheuttaa sen että ovulaatio ei näy testeissä tai sitten testi näyttää koko ajan virheellistä positiivista... Meillä meni vuosi raskautumisessa...[/QUOTE]

Sama täällä, vuosia meni yrityksessä ja PCO taustalla.

onko sun terveydessä jotain vikaa? aika vanha jo olet. varmaan käyttänyt hormonaalista ehkäisyä pitkäänkin? just tuon takia ajattelen että paras aloittaa nuorella iällä, jos ilmenee lapsettomuutta niin on aikaa yrittää.

Olen kyllä fyysisesti hyvässä kunnossa, joten siitä ei ole kyse. Ehkäisyä olen käyttänyt 19v saakka.. (Mielestäni 33v ei ole vanha, missään mielessä, outo kommentti.)

"Paras aloittaa nuorella iällä" - öh, minulle lapsi ei ole itseisarvo vaan hyvään parisuhteeseen syntynyt toivottu lapsi. Tuo kommentti kuulosti myös aika absurdilta omaan korvaani.

Olen kyllä fyysisesti hyvässä kunnossa, joten siitä ei ole kyse. Ehkäisyä olen käyttänyt 19v saakka.. (Mielestäni 33v ei ole vanha, missään mielessä, outo kommentti.)

"Paras aloittaa nuorella iällä" - öh, minulle lapsi ei ole itseisarvo vaan hyvään parisuhteeseen syntynyt toivottu lapsi. Tuo kommentti kuulosti myös aika absurdilta omaan korvaani.

Juu oli kyllä ikä kommentti alta lipan.

Stressi vaikuttaa ovikseen, yms elämän tavat. Itse en ole koskaan tikkuihin ovis + saanut ja nyt oon rv 33, joten ei se mahdotonta ole. Lopetin tikuttelun kun se aiheutti vain paineita ja stressiä. Niin ja ikää on 30, eli palstan mukaan varmaan ihan ikä loppu esikoisen odottaja :)

Yhteistyössä