K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:http://www.jesperjunior.fi/myymalat
Ei näy olevan Riihimäessä, lähimmät taitaa olla Helsingissä tai Ideaparkissa.
voi itku..niin se taiskin lopettaa...oli vaan vähän aikaa
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:![]()
Tässä ap:n tytölle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:![]()
Tässä ap:n tytölle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hymm:mulla oli joku aika sitten lassien 98cm toppapuku (kaksiosainen) myynnissä.
mutta yhtään huutoa ei tullut puku on uusi (oli iso tytölle vielätänä talvena) lähtö hita oli 20e yhden euron korotuksella. kai se oli liian kallis. tuolla kaapissa se vielä ois! täytyy laittaa uudestaan huutikseen myyntiin jos nyt vaikka menis
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Alkuperäinen kirjoittaja hymm:mulla oli joku aika sitten lassien 98cm toppapuku (kaksiosainen) myynnissä.
mutta yhtään huutoa ei tullut puku on uusi (oli iso tytölle vielätänä talvena) lähtö hita oli 20e yhden euron korotuksella. kai se oli liian kallis. tuolla kaapissa se vielä ois! täytyy laittaa uudestaan huutikseen myyntiin jos nyt vaikka menis
laita ihmeessä uudestaan... mä katsastan heti...jos vaan silmää yhtään miellyttää
Alkuperäinen kirjoittaja hymm:Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Alkuperäinen kirjoittaja hymm:mulla oli joku aika sitten lassien 98cm toppapuku (kaksiosainen) myynnissä.
laita ihmeessä uudestaan... mä katsastan heti...jos vaan silmää yhtään miellyttää
tänään en sitä jaksa laittaa mutta huomen illalla laitan myyntiin.
Alkuperäinen kirjoittaja b:paitsi että ap etsi 2 osaista pukua!!!!!
![]()