Mistä voisi johtua miehen kiveksen vihlonta/sattuminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";23117043]Salilla hän kyllä treenailee että tosiaan voisi olla jotain selkäjumiakin.. alaselkää täytynyt useasti mun "murjoa"
Mikähän tulehdus voisi olla?[/QUOTE]

Selkäkivut voivat liittyä myös kivessyöpään, mars lääkäriin.

mulla alko just 15 min sitte vihlomaan oikeata kivestä aina satunnaisesti ja vihlominen aaltoilee tohon melkein alavatsaan asti, alaselkäni satutin viikko sitten ja vielä jomottaa selkä vähäsen

Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsu äippä;23119654:
Oikean puolen vihlonta voi viitata umpisuolen tulehdukseen. Oletko tai onko miehesi puristellut tai vedellyt rajusti kasseja edes takasin? Tai riiputtanut jotain punnuksia tai painonnostelupuntteja kivesten varassa? Yksi vaihtoehto olisi että lenkkisaunassa joku mies on vahingossa puraissut miehesi kiveksiä. Ovat voineet jäädä myös työpaikalla hetekan resorien väliin. Kannattaa käydä näyttämässä terveyskeskuksen ovella kiveksiä ja kysyä onko muilla samanlaisia vaivoja ja mitä lääkäri neuvoi.

Miehellä kivessäryn syyksi paljastui juuri kivesten vetely jota harjoitti itsetyydytyksen ohessa. Sai jotain salvaa lääkäriltä millä parani.

Alkuperäinen kirjoittaja Luumunhedelmä;28889561:
Miehellä kivessäryn syyksi paljastui juuri kivesten vetely jota harjoitti itsetyydytyksen ohessa. Sai jotain salvaa lääkäriltä millä parani.

No hyi yäkkkk. Ero tulisi jos mies jäisi kiin kassiensa vetelystä!!

Onko miehellä ns. vitjamunat? Tällöin on mahdollista että kivekset jäävät wc-istuimen reunan väliin kakatessa. Kannattaa miehen kakata reuna ylhäällä istuen pelkällä posliinilla.

Joo eli tänää koulun jälkee mulla rupes kiertää vatsassa vitusti. Luulin että mulla närästää mut sitten testasin oikeaa kivestäni ja rupesi kiertämään saatanasti. Oikeaa puolta sattuu mut ei vasenta joka on aika jännä juttu. Toivottavasti kipu ei kestä huomiseen asti koska on kova vatsassa kierto nytten.

Miehelläni oli tuota ja lääkärissäkin käytiin. Ihan tavanomaista lisäkiveskipua oli ja jostain syystä lakkasi vasektomiaan, vaikka se yleensä kai pahentaa asiaa tai ainakin ongelma jää ennalleen. Lisäkiveskivun syytä ei yleensä tiedetä ja se tulee ja menee miten sattuu. Voi olla toki muutakin, mutta tunnustelemallahan se selviää.

Yhteistyössä