Mistä voisi johtua tällainen väsymys???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Eli se tulee yhtäkkiä ja on niin voimakas, että on PAKKO nukkua hetki, oli tilanne mikä hyvänsä. Nukahdan siis väkisin. Herään yleensä noin 30min päästä maksimissaan ja sitten olo on parempi, siis väsyttää edelleen, mutta se ei ole tuollaista sairaalloista väsymystä enää

Monesti nukahdan jo 9 aikaan illalla, normaalisti valvon kevyesti 11-12.

Tänäänkin olin nukahtanut sohvalle 8 aikaan ja lapset tulivat herättämään, että opitääkö jo mennä nukkumaan, muistan vain, että oli ihan pakko nukkua hetki. Kuin tajunnan taso ikäänkuin alenisi hetkeksi, vaikea selittää mutta ehkä joku tajuaa jos on samanlaista itsellä

Nytkin siis vielä väsyttää, mutta ei ole enää PAKKO mennä nukkumaan vaan kykenen valvomaan vaikka väsyttääkin

raskaus ei ole mahdollinen, tätä on nyt jatkunut pidempään, joskus voi mennä pitkäänkin, ettei tule tällaista, mutta nytkin on jo parin viikon ajan joka ilta tullut :(

kilpirauhasessa näytti olevan paljon kaikkia muitakin oireita, en ihan pelkän väsymyksen takia epäile sitä kyllä

Tämä väsymys on vain todella outoa, kun yhtäkkiä on oikeati PAKKO nukkua, ihan sama mitä joku sanoo tai tekee silloin, minä nukun ja nukahdan ihan samantien, en todellakaan pysty itseäni pitämääm väkisin hereillä.

Minulla oli samantapaista vasymysta alku vuodesta, mutta nukuin 18 tuntia/vuorokausi. En vain yksin kertaisesti pysynyt hereilla. Laakari vain kirjoitti sairaslomaa 'virus infektioon' ja antoi 'masennuskyselyn' taytettavaksi, jos haluan. Minulla myos suupielet aukesivat totaalisesti; olin kuin Dracula.

Verikokeissa kavin ja kaikki arvot olivat ok.

Vasymys helpotti, kun lepasin, ulkoilin ja soin hyvin Suomi-lomalla.

Nostelen... ja lisäisin sellaisen jutun minkä olen huomannut. Jos nukahdan tuolleen, että väkisin menee silmät kiinni, kun herään niin olen aivan hiestä märkä useimmiten. Viime yönäkin nukuin 11 tuntia ja tänään päivällä nukahdin taas ja heräsin X tunnin päästä hiestä märkänä. Nyt vasta hoksasin, että olenhan ollut melkein joka kerta tuollaisen väkisin nukahtamisen jälkeen hiestä märkä herätessäni.

Tämä on jo vähän pelottavaa, siis tuo tunne että on pakko nukkua, vaikka talo romahtaisi :(

Yhteistyössä