Mistä voisi tilata nimikyltin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papan mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

papan mamma

Aktiivinen jäsen
06.05.2006
5 194
0
36
Oisko ehdotuksia?

Töitä aloittelen ja ois kiva, kun olis ihan kunnollinen nimikyltti rinnassa. Teen sijaisuuksia, niin työpaikka vaihtelee koko ajan. Siksi ois kiva, kun vanhemmat ja työkaverit vois "luntata" nimen rintapielestä ;)

:flower: =)
 

Yhteistyössä