Oisko ehdotuksia?
Töitä aloittelen ja ois kiva, kun olis ihan kunnollinen nimikyltti rinnassa. Teen sijaisuuksia, niin työpaikka vaihtelee koko ajan. Siksi ois kiva, kun vanhemmat ja työkaverit vois "luntata" nimen rintapielestä
:flower: =)
Töitä aloittelen ja ois kiva, kun olis ihan kunnollinen nimikyltti rinnassa. Teen sijaisuuksia, niin työpaikka vaihtelee koko ajan. Siksi ois kiva, kun vanhemmat ja työkaverit vois "luntata" nimen rintapielestä
:flower: =)