Mistä voisin saada työttömänä asunnon? Miehen takia vakava kriisi päällä. Apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Bella"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

"Bella"

Vieras
Olen ollut 4 kk työttömänä ja jo ennen sitä mies on käyttänyt henkistä väkivaltaa ja nyt se on fyysistä. Hän ei lyö ainoastaan minua vaan lastaansa silloin kun hän on täällä. En ole lapsen äiti mutta hoidan häntä silloin kun on isän vuoro.

Säästöjä minulla ei ole, mutta älkää syyttäkö minua. Tilanne on vaikea joten arvostaisin jos joku auttaisi. Olen ihan rikki. Pelkään jääväni kadulle.

Kunnalta saa varmaan nopeasti asunnon vaikeassa tilanteessa, riippuu tosin missä asut.

Mutta älä jätä lasta "oman onnesa nojaan" Puhu vaikka lapsen äidille tilanteesta tai lastensuojeluun. Lapsen ja sinunkin lyöminen on rikos!

[QUOTE="...";28924545]Kunnalta saa varmaan nopeasti asunnon vaikeassa tilanteessa, riippuu tosin missä asut.

Mutta älä jätä lasta "oman onnesa nojaan" Puhu vaikka lapsen äidille tilanteesta tai lastensuojeluun. Lapsen ja sinunkin lyöminen on rikos![/QUOTE]

En missään nimessä jätä lasta miehen armoille. Mies kohdistaa vihansa minuun mutta lapsikaan ei ole säästynyt ikäviltä asioilta.

paikkakunnasta riippuen voit päästä turvakotiin, kriisikeskukseen tms. Voit esim. soittaa sosiaalityöntekijälle ja kysyä mitä sinun kannattaisi tehdä. Sosku voisi myös ehkä soittaa kaupungin asuntotoimistoon ja vaikuttaa niin, että antaisivat sulle pikaisesti asunnon.
Älä ainakaan jää kärsimään ja alistumaan tuollaiseen!
Puhu myös lapsen tilanteesta!
Äläkä kerro miehelle etukäteen mitään ettet saa turpaasi.

[QUOTE="vieras";28924591]paikkakunnasta riippuen voit päästä turvakotiin, kriisikeskukseen tms. Voit esim. soittaa sosiaalityöntekijälle ja kysyä mitä sinun kannattaisi tehdä. Sosku voisi myös ehkä soittaa kaupungin asuntotoimistoon ja vaikuttaa niin, että antaisivat sulle pikaisesti asunnon.
Älä ainakaan jää kärsimään ja alistumaan tuollaiseen!
Puhu myös lapsen tilanteesta!
Äläkä kerro miehelle etukäteen mitään ettet saa turpaasi.[/QUOTE]

Kiitos avusta.

Yhteistyössä