mistähän johtuu...

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Ei osata juhlia ilman alkoholia. Ja varsinkaan ottaa sitä kohtuudella. :/ Viina on viisasten juoma.

no meidän isä kärsi mielenterveys ongelmista ja jotenki aina jouluna napsahti.

Suuremmat "juhlat"on yleensä mielenterveysongelmaisille hankalia paikkoja. Niin oli meijänkin isukille. :(

Ei osata juhlia ilman alkoholia. Ja varsinkaan ottaa sitä kohtuudella. :/ Viina on viisasten juoma.

Se varmaan stressas etukäteen niin kauheasti, että voimat loppui siihen, kun kauan odotettu joulu tuli ja loppui stressin aihe. Tai se kauan odotettu ja stressattu joulu ei mennytkään ehkä niin, kuinka isä oli haaveillut?

Alkuperäinen kirjoittaja mii:

Se varmaan stressas etukäteen niin kauheasti, että voimat loppui siihen, kun kauan odotettu joulu tuli ja loppui stressin aihe. Tai se kauan odotettu ja stressattu joulu ei mennytkään ehkä niin, kuinka isä oli haaveillut?

niin se varmaan on ollut.....toki isälläni napsahteli vähän väliä mutta eritoten jouluna

kyllähän se on niin että viina kuuluu jouluun. mutta kännissä oleminen ja öriseminen ei kuulu jouluun!
mun kaveripiiriki kattoo mua vinoon kun ne kysyy että tuunko sit lahjojen jaon jälkeen ryyppäämään ja mä vastaan okksä-vähän-tyhmä äänellä ett "en"

tuosta viinasta.... voi se niinkin päin olla että nipotetaan jouluna lasten vuoksi kuivin suin ja sitten tuleekin sitä riitaa kun isä ottaisin pari mukia glögiä ja äiti tai anoppi sanoo että ei nyt kun on lasten juhla...

Yhteistyössä