Mistähän sais helpotusta tähän ainaiseen v.tutukseen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
viimeset pari viikkoa on ollu niin armoton vitutus päällä, ettei oo tosikaan....noin niinku periaatteessa mulla pitäis kaikki asiat olla oikein hyvin mallillaan, mut joka ikinen aamu herätessä on niin suunnaton ärsytys ja väsymys ja vitutus että pois alta!

Oon kotona meidän neljän lapsen kanssa, kolmelle isommalle vaan huudan päivät pitkät ja sit tulee siitä paha mieli vaan lisää, pienimmälle (vauva) en sentään vielä oo huutanu, muut joskus tuntuu, että tekis mieli ravistella tai jotain, ku se ei nuku!! No tiedän, etten koskaan käy keneenkään lapsistani käsiks!!

En oo varsinaisesti fyysisesti kovin väsynyt...vauva nukkuu ihan hyvin yöt. Mut tämä henkinen väsymys on kova, koen, että mun pitää koko ajan olla jokun saatavilla, omaa aikaa ei juurikaan oo...

Mies on ja kyllä se mua "auttaa" eli siis hoitaa paljon lapsia ja tekee kotitöitä, mut silti koen olevani ihan yksin...miehelle oon yrittäny jutella, mut ei se oikein ymmärrä...joko sanoo, että mee nukkumaan tai, että lähe jonnekkin, vaikka salille tai uimaan, mut en minä yksin haluu lähtee...haluaisin lähteä yhdessä perheen kanssa tai sit olla yksin , rauhassa kotona!!

Joo, sekavaa sepostusta...jospa joku jaksoi lukea ja ehkä myös kommentoida...kiitos

Ootko tullut ajatelleeksi masennusta? Mitä jos kävisit lekurille juttelee tuosta väsymyksestä ja muusta. Mulla nimittäin aikoinaan ihan samat oireet, lapsestakin huolehdin lähinnä velvollisuuden takia, en siksi että olisin kauheast halunnut. Sen kun tajusin, niin säikähdin itsekin ja painelin lekuriin. Diagnoosiksi tuli masennus (oli läheisen kuolemaa ym. tapahtunut lähiaikoina). Lääkkeet ym. auttoi ja nyt nautin taas perhe-elämästä :)

Yhteistyössä