Mä oon niin yksinäinen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Bubba"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

"Bubba"

Vieras
Joo, heti alkuun voin sanoa että trollit älkää vaivautuko kommentoimaan.

Mä en jaksa tätä enää :( Mä oon niin kauhean yksinäinen. Kukaan ei ikinä soita tai tekstaa mulle tai oo muutenkaan missään tekemisissä vapaa-aikana. Käyn koulua ja siellä tulee tietty luokkalaisten kanssa juteltua aina ties mistä. Mut kukaan ei halua olla mun kaa vapaa-ajalla :( Luokkalaiset sopii aina keskenään kaikkea, mut jostain syystä mä jään aina ulkopuolelle. En ole omasta mielestäni tehnyt mitään minkä vuoksi mua inhottais tms.
Baareissa käyn harvoin, koska kukaan ei ikinä pyydä mua mukaan enkä halua mennä yksin. Paras ystäväni (ainakin entinen) on löytänyt uusia kavereita, ja jostain syystä mut on sit unohdettu.

Anteeks tällänen kauhee vuodatus. Teki mieli purkaa pahaa oloa jonnekin.

Ystäviä tulee taatusti taas jatkossa. Hyvä että on tuo koulu jossa kuitenkin tulee jutskailtua. Jotain harrastusta voisi miettiä kuten liikuntaa; vaikkapa joogaa.

[QUOTE="oooo";25911271]Niin minäkin. Kukaan ei välitä paitsi silloin jos ovat pulassa.[/QUOTE]

Näin on :( Aina jos ite tarvitsevat apua niin kyllä sillon apu tai seura kelpaa. Sitten kun tilanne on ratkennu niin kyllä taas unohdetaan.

Joku uusi harrastus, just jooga tms. voisi kyllä olla ihan mukava :) Saisi vähän muuta ajateltavaa.

Harrastuksia suosittelen minäkin, jooga/kuntosali/kävely/pyöräily mitä kaikkea sitä ikinä tuntee jaksavansa, harrastusten parista saattaa löytyä uusia ystäviä hyvinkin helpolla.. Rohkeesti vaan mukaan semmosiin, ja koitahan jaksella..

Hei ap,
Sellaisia vaiheita minullakin on ollut. Ne menevät kuitenkin ohi. Jotenkin on vanhoista kavereista vieraantunut ja uusia ei ole vielä löytänyt. Me kaikki muutumme kokoajan ja välillä käy niin että on vaikea löytää yhteistä vanhojen kavereiden kanssa. Muistan kuinka itse olin kotona muutaman juhlan (uusivuosi, vappu ym) koska kukaan ei pyytänyt minua porukkaan enkä kehdannut pyytää päästä mukaan. Nämä asiat kuitenkin muuttuvat ja löydät taas ystäviä. Olet vain itse avoin uusille tuttavuuksille. Kyllä ne löytyy taas. Yritä että keskityst johonkin muuhun asiaan nyt ja kavereiden aika tulee. Satsaa vaikka kouluun tai johonkin harrastukseen.

Et ole mitenkään poikkeustapaus. Suosittelen sinulle koulun loppuunsaattamista, mahdollisesti jatko-opintoja. Maailma on täynnä kaltaisiasi ihmisiä, jotka aikanaan, viettävät todella hyvää elämää. Pyrtö pystyyn!

Tietysti tarkoitin pyrstö pystyyn ! Kyllä kerkeät sitten puolisosi kanssa baareihinkin piipahtaa, jos ne enää kiinnostavat. Eiköhän mukavat koti-illat, kuitenkin, maistu paremmilta.

Yhteistyössä