mistähän tässä nyt on oikeen kyse?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siis häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siis häh

Vieras
enkö ovuloi ollenkaan vai mitä kummaa?
ovulaation pitäisi laskujen ja aiempien kiertojen mukaan olla ihan näinä päivinä.
ylensä silloin on tullut limaa ja vatsa ollut oudosti kipeä ja turvonnut. nyt ei limasta tietoakaan vain valkovuotoa on ja PALJON ja naama täys finnejä vatsakaan ei kipeä niin että ovis olisi tuloillaan.
seksiä ollaan harrastettu viimeisten kuukautisten aikaan ja nyt torstaina. r testi tänään nega(tein koska imettelin kummia oireita)

mulla on hirmu säännöllinen kierto ollut pitkän aikaa ja sen pituus on 32 päivää.

veikkauksia nyt kehiin mistä tässä voi olla kyse?

noista finneistä vielä sen verta että eivät ole sellaisia isoja paukama finnejä vaan sellasia pieniä "hormoninäppyjä" minulla tosi harvoin on finnejä mutta aina oviksen jälkeen noin viikko tulee johonkin yksi isompi finni.

Mulle tuli alkuraskaudessa noita hormoninäppyjä ohimolle ja otsaan. Nuo näpyt ilmestyivät n.2viikkoa "valemenkkojen" jälkeen. Teitkö testin aamupissasta? Tai tuo ovishan on saattanut olla sulla menkkojen aikaan, että raskaus on vielä tosi alussa. Mutta siis raskautta minä lähtisin veikkaamaan :)

Mulle tuli alkuraskaudessa noita hormoninäppyjä ohimolle ja otsaan. Nuo näpyt ilmestyivät n.2viikkoa "valemenkkojen" jälkeen. Teitkö testin aamupissasta? Tai tuo ovishan on saattanut olla sulla menkkojen aikaan, että raskaus on vielä tosi alussa. Mutta siis raskautta minä lähtisin veikkaamaan :)

joo pitkään tässä ollaan lasta yritetty ja siksi aika hyvin tiedän oviksen aikaiset oireet, menkkoja edeltävät oireet yms..
tein päiväpissasta joka ei ollut kauaa ollut rakossa sen testin.

Yhteistyössä