oon tässä miettinyt että vois silloin tällöin tehdä lapsenvahtihommia,olen vielä äippälomalla ja yksinhuoltaja,tässä elämäntilanteessa pienikin ylimääräinen tulo olisi tervetullutta :ashamed: mistähän sitä voisi etsiä "avun tarpeessa" olevia? ja tietääkö kukaan maksetaanko siitä ml:n lastenhoidosta veroja,tai siis lähinnä mietin ku mulla kyllä pienet tulot muutenkin että jos noita mln kautta tekis ni vaikuttaako se esim asumistukeen?
=)