MISTÄS FIRMASTA TEIDÄN KEITTIÖT ON?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninnananna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ninnananna

Tunnettu jäsen
14.03.2008
1 825
252
83
Elikkäs kertokaas mistä firmasta teidän keittiöt on kotoisin? Ootteko olleet tyytyväisiä? Kaikki kokemukset otetaan vastaan.
 
Meidän keittiön teki paikallinen yksityinen yhden miehen firma. Pyydettiin erinäisiä tarjouksia ja suunnitelmia kaikilta isoilta. Halvin olisi ollut keittiönet, kallein Petra. Tämä paikallinen ostaa ovet ja mekanismit suoraan samoilta maahantuojilta kuin "isot" firmat ja tekee rungot itse mikä oli loistavaa koska silloin ei harmaata runkoa tahtonut saada mistään. Ovet saatiin ne kalleimmat Petrat sitä kautta ja koko keittiö tuli maksamaan reilun puolet siitä mikä oli halvin eli keittiönetin tarjous.
Ollaan oltu enemmän kuin tyytyväisiä!
 
Meillä Pentek keittiöt ja aivan paskat! 3v jälkeen etulevyjen kiinnikerautoja poikki.Roskiskaappi-mekanismi hajos jo puolen vuoden käytön jälkeen=( ja aivan surkeeta laatua.En kyllä voi suositella!
 
Alkuperäisistä en tiiä, mut uudet kaappien ovet ja pöytätasot on mittakeittiöstä. Tuttuja ni saatii halvalla. Samassa paikassa teetettiin kylpyhuoneeseen kaapistot mittatilauksena ja pöytätasot ym. kans.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liila:
Kaveri hommasi jo toisen keittiönsä Ikeasta (ostivat uuden talon). On ollut tyytyvinen. Meillekin tulee Ikeasta sitten, kun rempataan keittiö.

Peesi tälle.Meillä on nyt jotain kaappeja yms.Ikeasta ja ostetaan jatkossakin =)
 

Yhteistyössä