Mistäs löytäis Martin? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kipinä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kipinä"

Vieras
Poika 3vee kovasti haluaisi Carsin Martin joululahjaksi. Oon kiertänyt useamman kaupan, mutta mistään ei ole löytynyt. Toki muita Cars autoja...onko joku viime aikoina nähnyt Martteja myytävän?! Jos, niin missä?

[QUOTE="kipinä";22535508]Poika 3vee kovasti haluaisi Carsin Martin joululahjaksi. Oon kiertänyt useamman kaupan, mutta mistään ei ole löytynyt. Toki muita Cars autoja...onko joku viime aikoina nähnyt Martteja myytävän?! Jos, niin missä?[/QUOTE]

ja kysyä heiltä, koska seuraava erä Autoja tulee. Niin minäkin tein ja tein etukäteisvarauksen Jasusta ja Kunkusta. Sitten mulle ilmoitettiin et Autot ovat tulleet ja kävin hakemassa omani pois :)

Sitä ns. ruosteista Marttia en ole hetkeen nähnyt missään mut sen "nuoren" Martin millä on vielä konepeltikin tallella, näin hiljattain joko Prismassa tai Cittarissa.

[QUOTE="vieras";22535661]Sitä ns. ruosteista Marttia en ole hetkeen nähnyt missään mut sen "nuoren" Martin millä on vielä konepeltikin tallella, näin hiljattain joko Prismassa tai Cittarissa.[/QUOTE]

No ei tuo 3vee ole vielä niin tarkka millainen Martti on (näin ainakin luulen), kunhan nyt tunnistaa martiksi. :)

Yhteistyössä