Mut siis mä sain viisi sellasta pakaste pussin kokoisia täynnä vanhoi kolikoita sisko ei tarvinut niitä ni mä otin. Et olisko teil tietoo mistä löytäis kolikoiden kaikki tilastot. Oon nyt kattonut vasta kaks kolikkoo säkistä toinen kolikko on 1769 vuodelt ja toinen kymmenen markkaa vuodelt 1928. Mut onko sellasta tilastoo netissä mistä voisi kaikki kolkot kun ne galtaligoidaan sinne nettiin jos ei ole tyyliin just et 2hopea markkaa vuodelta 1867 löytyy sieltä. Tyyliin arvokkain tuon vuoden kolikko täysin mikä se nyt onkaan se aste millä niitä arvostellaan. Et kun kolikko on tämmöinen voi siitä saada vaik kolkyt tuhatta mut jos se kolikko on tämmöinen ni siitä saakin vain näin. Ja voisko sinne perään laiittaa et mikä paikka niitä ostaa ja myy. Et otetaan kilpa vaik ketkä on parhaimpia ja luotettavimpia kolikon handlaajia ni ne pääsee kolikko listoihin. Et ois tilastot kaikista maailman kolikoista ja voisko kolikoista myös tehdä tarinaa historiasta? En tiedä mä taidan pitää vanhoista kolikoista. Pitääkö täällä kukaan muu vanhoista kolikoista jos pidät ni miksi pudät? Mut joo nyt taidan kuunnella musaa ja katsella netistä noit kolikoita. Ihan jees pikku homma. Tiiätteks mikä mua harmittaa. Mut sain pari kolikkoo toinen oli täysin mintti kolikko siin kovas muovi vai mukskä sitä sanotaan ku kolikko on siinä pyörees kovas muovis eikä pääse tietty liikkumaan. Mieltäni vähän riipaisee. Et se tai just olla 1867 hopea kaks markkaa ja toinen huonompi kuntoinen mut tästä kakskyt vuotta aikaa ni en vaan muista et oliko ne juuri tuon vuoden ne oli joko seitkyt luvun tai kuuskyt1800luvulta. 1867 hopea kaksmarkkasesta huonosta saa 15k ni täysin mintti siltä vuodelta olis joku 60k varmaan enkä vaan löydä niitä mistään. Et saisin varmuuden nooh ei ne koko aikaa mielessä oo. Mut tiiättekö sen stoorin ku yritätte ratkoo muistinne ongelmaa. Mitä sinun muistisi ongelmaa sinä olet viime aikoina koittanut ratkoo ja jos olette siinä tilanteessa että ette muista mitä se oli ni oletteko onnistuneet ratkomaan sen ongelman? Mut jos olisitte tässä tilanteessa ni miten ratkoisitte tämän jos ette löydä niitä kolikoita?.