Mistäs ne teitin miehet sitten nalkuttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TavisÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TavisÄiti

Aktiivinen jäsen
06.06.2008
2 436
0
36
Kun jo kyseltiin samaa naisilta....
Meillä ei ole astianpesukonetta (prkl!!) ni mun mies nalkuttaa (hänen mielestään vaan siis sanoo asiasta usein :D ) siitä kun en aina muista huuhdella puurolautasia ja nehän ne pinttyy kiinni jos joku :D Saa sitten raapia kynsin ja hampain niitä siitä lautasesta..ja kattiloista :p

Toinen on ku meil on eteises semmonen taso mihin laitetaa avaimet ja kaikki sälä täskuista ku tulee kotii, ni mä aina pinoon siihen vaatteita ja laukkua ja takkia ja milloin mitäkin, siitäkin saan kuulla aikas usein :D

tulee sanomista kun jätän kengät keskelle tuulikaapin lattiaa.
Jätän kuulemma kupin pohjalle aina tilkan teetä tai kahvia.
Mies ei ole kyllä mikään siivoushullu ja minä meillä siis hoidan siivouksen. Samantyylisistä asioista sanon hänelle. Molemmat ovat vuosien varrella hyvin oppineet tavoille =)

Yhteen aikaan tuntu nalkuttavan jos jonkinlaisesta asiasta,mut sitten sanoin et meijän huushollissa onkii näkyy nalkuttava ukko ni tajus lopettaa...Yleensä jupisee minne oon hänen avaimet tms.piilottanu?!(joo ihan varmaan piilottelen tavaroita ihan tarkotuksella)ja aina ne löytyy hänen omilta jäliltään...

Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Yhteen aikaan tuntu nalkuttavan jos jonkinlaisesta asiasta,mut sitten sanoin et meijän huushollissa onkii näkyy nalkuttava ukko ni tajus lopettaa...Yleensä jupisee minne oon hänen avaimet tms.piilottanu?!(joo ihan varmaan piilottelen tavaroita ihan tarkotuksella)ja aina ne löytyy hänen omilta jäliltään...

Meillä ne avaimet on aina varastettu jos niitä ei löydy :D

Mun entinen mies nalkutti kaikesta ja jos en ollu kerenny siivota, kun tuli töistä niin turpaa tuli. Nykyinen mies ei välitä vaikka olis kuinka sotkuista silti se rakastaa mua ja tietää että yritän parhaani.

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Mun mies nalkuttaa siitä kun laitan tyhjän maitopurkin takaisin jääkaappiin :heart:

Et kai tee sellaista :D ? Mun ukko laittaa takas sellaisen purkin missä on teelusikallinen maitoa ja siitä pitää kanssa sanoa sille :whistle:

no esim siitä etten muista laittaa miehen pankkikorttia käytön jälkeen sen lompakkoon vaan jätän omaani :saint:
ja siitä kun mun hiuksia on ympäriinsä (synnytyksestä reilu 7kk ja hiukset putoo vieläkin :headwall: )
ja siitä unohtelen aina kaikkea :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Mun mies nalkuttaa siitä kun laitan tyhjän maitopurkin takaisin jääkaappiin :heart:

Et kai tee sellaista :D ? Mun ukko laittaa takas sellaisen purkin missä on teelusikallinen maitoa ja siitä pitää kanssa sanoa sille :whistle:

Kyllä mulla joskus eksyy takaisin jääkaappiin tyhjä maitopurkki :ashamed: :D

Tulis niin pitkä lista, etten viiti ees kirjoittaa.. ;D Meillä siis mies siistimpi kuin minä, joka jätän kamoja lojumaan ympäri kämppää, paperit laskut ym. pyörii pöydillä, jne jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:

Meillä ne avaimet on aina varastettu jos niitä ei löydy :D

Sama meillä! Miten ne onkin aina just miehen avaimet jotka on varastettu?! :D Eilen muuten etsi taskulaskinta ja kun ei löytänyt, niin jo kuului keittiöstä "Tää voi kuulostaa naurettavalta, mutta kyllä minusta nyt tuntuu, että se taskulaskin on varastettu kun sitä ei kerran löydy koko talosta" ....ja meikä repes nauruun! :D

meillä on kaikki aina väärinpäin, vinksin vonksin tai vähintääki heikun keikun, väärän väriset, väärässä paikassa, niissä on väärä lämpötila tai on pienemmät ku kaverin.

se on esmmonen vinkuiiro se mun mies ... ja mulla pitkä pinna.

Meillä vingahtaa jos en huuhtele lautasta ku oon syöny, jos laitan tiskit likoomaan enkä kerkee tisktata tai tyhjentää niitä vesiä. Joskus myös saan kuulla siitä miten päästelen sammakoita suustani, en huomaa että tissit näkyy kaula-aukosta ku nojaan eteenpäin tai että mun housut paljastaa puoli persvakoa ku istun. :laugh: Tai sitten siitä miten juoksen tien yli kattomatta autoja... Aika helpolla siis pääsen :D

Meillä vaan sitä kun en nuku päikkäreitä silloin kun muksukin....joka nukkuu yöt huonosti ja miehen mielestä mun pitäis sit nukkua päivisin kun voisin,ei vaan ymmärrä ettei mulla uni tuu päivällä

Yhteistyössä