A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hui, kuulostaapa vaikeilta! Tai siis lähinnä se, että niitä pitää ihan näyttää siellä... Meidän poika ei 2-vuotisneuvolassa suostunut liikahtamaankaan äidin sylistä mihinkään, ei puhunut siellä sanaakaan, ei suostunut edes kävelemään. En usko että paljoa sen paremmin rohkaistuu mitään tekemään 3-vuotisneuvolassakaan, joka vuorossa keväällä. Kun ei oikein minullekaan mitään taitojaan näytä, jos pyydetään, ei se kukkokaan käskystä laula...
Mitähän meinaavat jos lapsi ei uskalla itse tehdä mitään noista siellä, vaikka osaisikin? Uskovatko äidin sanaa...? Vai onko se jo jotenkin hälyttävää jos ei suostu tekemään?
Eikä meillä toisekseen vielä kovin moni noista jutuista edes onnistu(esim. hyppääminen, varpaillakävely tai nuken pukeminen...)
Meillä oli kans noita samanlaisia tehtäviä,tosin ei noin paljoa, vaikka olin kuullu osalla tälläperällä olleenkin. Enivei. Meillä poika ei suostunut puhumaan mitään. Näytti kuitenkin kuvasta,kumpi on suurempi ja pienempi. Näkötestissä kuiskas mulle vastauksen. Ei suostunut seisomaan varpailla tai yhdellä jalalla, saatika potkaisemaan palloa. Nyökkäs vaan, et osaa hän. Terkkari sit kehoitti näyttämään niin poika vaan puisti päätänsä. Ei oo helppoa terkkarillakaan kun asiakkat on tuollaisia.
Ai niin, puhuhan poikakin. Lähtiessä kääntyi ovelta ja toivotti "hyvää joulua"
Mennään sitten 4v katsomaan, josko menis käynti sujuvammin.
jep, asiakkaat joko parkuvat ja pissivät silmille tai keksivät ties mitä temppua. Joutuu terkat kyl kaikenlaiseen taipumaan saadakseen hommat hoidettua
Mun muksu vielä 3v ujosti kamalasti mut se terkka antoi aikaa uutena ihmisenä ja sai kun saikin pojan mukaan tehtäviin. Ties mistä narusta vetää.