mitä 8-vuotiaat pojat syö? ja mitä tarjota synttäreillä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pojan äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pojan äiti"

Vieras
Heips.

8-vuotiaalla pojallamme on kohta synttärit ja hikipäässä mietin tarjottavia. Vuosi sitten lapset eivät syöneet mitään. Tarjolla oli mm. lihapullia, pitsaa, mehua ja limua, kakkua, jäätelöä, keksejä.
Apuva, mitähän sitä keksisi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;23418487:
Meillä oli jäätelöä lisukkeineen, coctailpiirakoita munavoilla, keksejä ja sipsejä, hyvin riitti. Aikuisille oli sitten erikseen juhlat ja tarjottavat.

Mä olen vähän pihalla jäätelöistä, kun meillä ei sitä muuten poika syö lapset ollenkaan eli mikähän olisi paras sortti? Viimeksi tein sellasen "kakun" eli muistaakseni vanilja, päärynä ja mansikka litrat ja siihen kakun reunoille vohveleita ja päälle myös keksejä. Vai voiskohan olla jotain jäätelötikkuja.

Tuo coctailpiirakka kuulosti hyvältä ajatukselta. Sen taidan tehdäkin.
 
[QUOTE="pojan äiti";23418599]Mä olen vähän pihalla jäätelöistä, kun meillä ei sitä muuten poika syö lapset ollenkaan eli mikähän olisi paras sortti? Viimeksi tein sellasen "kakun" eli muistaakseni vanilja, päärynä ja mansikka litrat ja siihen kakun reunoille vohveleita ja päälle myös keksejä. Vai voiskohan olla jotain jäätelötikkuja.

Tuo coctailpiirakka kuulosti hyvältä ajatukselta. Sen taidan tehdäkin.[/QUOTE]

meillä oli ihan vaniljajäätelöä, suklaa- ja kinuskikastiketta, kaakaojauhetta ja strösseleitä.
 
lastenkutsuilla ei tosiaan kannata tarjottavista stressata, tärkeämpää tuntuu olevan joku mielekäs ohjelma, jota on oltava ohjattuna, muuten menee riehumiseksi...Meillä on ollut aikanaan jäätelöä ja nameja ja suolasena coctailtikuissa erilaisia lasten herkkuja:nakkeja lihapullia, juustoa, viinirypäleitä....
 
En leivo enää lastenkutsuille. Kukaan niitä ei syö, paitsi omat lapset ja ehkä yhden toisen perheen lapset. Eli siis vakiona meillä patonkia, sipsiä, karkkia (ne menee aina kaikki ja ensimmäisenä), keksiä ja jäätelöä mihin kastiketta nomparelleja ja ehkä karkkejakin.
 

Yhteistyössä