Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos ideoista![]()
Mietin et jos kehystäisin yhden kuvan jossa mummi lasten kanssa ja sit jos tekisin itse hänelle sukat. Voisi laittaa ne sit nättiin pakettiin vielä vaikka jonkun kivan kynttilän kanssa. Olisko ihan tyhmä?
Kiitos ideoista![]()
Mietin et jos kehystäisin yhden kuvan jossa mummi lasten kanssa ja sit jos tekisin itse hänelle sukat. Voisi laittaa ne sit nättiin pakettiin vielä vaikka jonkun kivan kynttilän kanssa. Olisko ihan tyhmä?
Mä veisin mummolleni pullon hyvää konjakkia, lasin mihin kaivertaisin jonkun tekstin, "Rakkaan Mummin unimuki". Mummo kuollut, mutta otti joka ilta mittamukillisen konjakkia, muutoin ei kyllä alkoholia käyttänyt.Säilytti pulloa lääkekaapissa. Mummo eli 91 vuotiaaksi, ei edes sairauksia ollut, ensimmäisen sairaalareissun teki 90 vuotiaana, oli ulkona kaatunut, käsi kipsattiin. Riippuen tietty rahavaroista, itse ostaisin sellaisen puisen pullolaatikon, kaapin seinälle. Ainakin Kuortin ABC llä lahjatavarakauppa, missä just tähän tarkoitukseen olisi ihana kaappi, mikäli satutte siellä suunnilla liikkumaan. Tuon ikäisillä jo on kaikkea, mutta jotain henkilökohtaiseen hyvinvointiin liittyvää. Villashaalikin voisi olla lämmittävä lahja, riippuu tietty mummon mausta
.
Ihania synttäreitä!!!