Mitä äiti edellä, sitä tytär perässä.. *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Oltiin siis tytön kans lähdössä markkinoille. Vaihdoin ittelle vaatetta jne. ja niinku tyttöki tietää, äiti laittaa meikkiä ku lähdetään johonkin. Nooh, sillä aikaa ku mä olin vaihtamassa vaatteita, tyttö oli sitten vähän meikannut..

Tosi sievästi! Mustalla tussilla, ympäri naamaa :o Tyttö vaan tuli sanomaan että hän on valmis, lähetään :laugh: :laugh:

Joo, ja markkinatki oli menny jo..

Ja tällainen oli sitten tytön markkinameikki:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4213024.jpg

On se vaan niin mahtava pakkaus tuo tyttö, on taas niin saanu nauraa! :D

Naapurin eskari-ikäisen pojanki pisti ojennukseen tuolla liukumäessä. Poika keikku siel ylhäällä ihan miten sattuu ni tyttö huus alhaalta käsi ojossa sille tosi tomerasti että "Varo, varo!! Nyt heti alas sieltä!! Nyt alas!!" Ja mahtava ärrä sorahtaa mahtavasti :D

Eipä siinä voinu muuta ku nauraa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Tuliko se ärrä niinkuin tässä :D

http://www.youtube.com/watch?v=77VFlOntEa0

Joo, tytöllä on tollanen rapsakka ärrä, oikeen mukavasti pärähtää :D

Se kyllä kuulostaa hyvinkin hellyttävälle! Velipojan tytöllä oli, kun ensin ärrän oppi, ja aivan ihana pärinä.

Alkuperäinen kirjoittaja p:
Alkuperäinen kirjoittaja Zembalo:
Onks hampaisiin puututtu kun näyttää tosi ulkonevilta??

samaa minäkin huomasin. syväpurenta on

Mä kyllä tiedän millanen purenta mun lapsella on, sun ei tarvii sitä täällä spekuloida. Alota vaikka uus ketju missä voit aiheesta lässyttää, tässä ketjussa ei ollu aiheena mun lapsen purenta! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Alkuperäinen kirjoittaja Zembalo:
Onks hampaisiin puututtu kun näyttää tosi ulkonevilta??

samaa minäkin huomasin. syväpurenta on

Mä kyllä tiedän millanen purenta mun lapsella on, sun ei tarvii sitä täällä spekuloida. Alota vaikka uus ketju missä voit aiheesta lässyttää, tässä ketjussa ei ollu aiheena mun lapsen purenta! :kieh:

Just niin! :wave: :flower: :D

Yhteistyössä