Mitä ajatella tästä miehen käytöksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mari

Vieras
ex ja minä erosimme vuosi sitten. Ex on käynyt luonani katsomassa poikaa, koska ei ollut kunnon asuntoa hänellä. Nyt sai sopivan asunnon. Ex haluaa kuitenkin tulla luokseni hoitamaan poikaa nytkin 4 päiväksi. Koko joulun myös viihtyi täällä. Muuten ex ei osoita kummempia tai ainakaan selviä tunteitsa kohtaani.

Mutta kuitenkin mietityttää, olisiko ex mielummin täällä kuin kotonaan hoitamassa poikaamme, jos ei olisi kiinnostunut minusta yhtään enää?

Myönnän, että joulu toi ainakin minun tunteeni aika pintaan...

Alkuperäinen kirjoittaja NiinNeAina:
mies ei halua lasta sotkemaan kämppäänsä. tai sit sillä on siellä joku uus hoito jolle se ei oo kertonu lapsesta.

No mites se hoito suhtautuu siihen, että mies on "jossain" kadoksissa aina muutaman päivän. Mutta voihan se tuokin olla totta...

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
ex ja minä erosimme vuosi sitten. Ex on käynyt luonani katsomassa poikaa, koska ei ollut kunnon asuntoa hänellä. Nyt sai sopivan asunnon. Ex haluaa kuitenkin tulla luokseni hoitamaan poikaa nytkin 4 päiväksi. Koko joulun myös viihtyi täällä. Muuten ex ei osoita kummempia tai ainakaan selviä tunteitsa kohtaani.

Mutta kuitenkin mietityttää, olisiko ex mielummin täällä kuin kotonaan hoitamassa poikaamme, jos ei olisi kiinnostunut minusta yhtään enää?

Myönnän, että joulu toi ainakin minun tunteeni aika pintaan...

Meillä vasta harkinta-aika, mutta sama asia, mies käy täällä katsomassa lapsia ja joulu oltiin yhdessä. Aika hämmentävää ja tunteita pintaan nostattavaa kylläkin. Mies eri paikkakunnalla, joten lapsille aluksi helpompaa näin. Mutta toisaalta uskon, että osittain kertoo tunteistakin-meillä mies ei ainakaan osaa kertoa ja näyttää niitä ehkä konkreettisilla tavoilla? Tai toiveajatteluako?

Tämä on raskasta niinkuin edellisellä vieraallakin. Varsinkin vkun avoimesti ei voi kysyä. Olisi tosi paha jos nolaisi itsensä. Ja sitten miten voisi olla saman katon alla enää?

Aluksi tämän vielä ymmärtää. Minun ex sanoi, ettei tule luokseni enää kun saa kunnon asunnon. Nyt kun sai, kysyin haluaako tavata täällä vai kotonaan. Hän vastasi, että voi tulla luokseni jos minä haluan niin...

Miehet ei varmaankaan mieti tällaisia päätään puhki! Mutta joulu sai minut taas kaipaamaan ja itkemään vanhaa :(

Yhteistyössä