[QUOTE="Puuma";29761315]Lähinnä minua vähän säälittää. Olen myös 33 ja mulla on 10v itseäni NUOREMPI miesystävä. Kuulostaisi kauhealta jos seurustelisin hänen sijaansa isänsä kanssa. Ihan kiva tyyppi tietysti appiukkokin, mutta nuori mies on aina paremman näköinen, pirteämpi, jaksavampi... Säälittää siis ajatella mistä vanhan "ukin" kanssa seurusteleva ikätoveri jääkään paitsi kun joutuu halailemaan vanhaa äijää![/QUOTE]
Mua kyllä nyt säälittää sun ajattelutapasi.
Mä en voisi ikinä seurustella 23-vuotiaan miehen kanssa. Sellaisen kanssa ollaan korkeintaan seksisuhteessa. Eikä nuori ikä takaa parempaa ulkonäköä, pirteyttä, jaksavuutta. Melko huvittavaa edes ajatella noin.
Mua ei tarvitse sääliä sen takia, että seurustelen 49-vuotiaan urheilevan, melko hyväkuntoisen, pirteän, suht hyvännäköisen ja jaksavan miehen kanssa. Ei ole pelkoa tämän miehen kanssa, että joutuisi seksin puutteessa elämään. Mielelläni halailen rakasta miestä enkä osaa pitää häntä vanhana äijänä.
Ehkä suakin elämä vielä opettaa, että et säkään mikään ikuisesti nuori ole ja se sun toyboykin vanhenee. Lisäksi kunto yms. voi mennä erilaisista syistä jo paljon ennen 49v. ikää. Jotkut taas ovat hyvässä kunnossa pitkälle yli 49v. Milloinkahan jotkut tajuaa, että elämää on paljon jäljellä 40v. synttärien jälkeen.