Mitä ajattelet jos 33v nainen seurustelee 49v miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seurustelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Seurustelija

Vieras
En ole sitten sama henkilö kuin se joka on tänne viime päivinä laittanut noita ikäerojuttuja. :D

Olen siis 33v. kahden alakouluikäisen lapsen äiti ja olen seurustellut nyt neljä kuukautta 16 vuotta vanhemman miehen kanssa. Miehellä myös kaksi lasta, mutta he ovat jo aikuisia.

Itse olen 47v ja miesystäväni 47v.
Miesystäväni on minua 6 kuukautta minua nuorempi.
Olenko mielestäsi puuma?

Minulla ei lapsia ja miehellä aikuinen ja toinen kouluikäinen.

Meillä on vuosi vähemmän ikäeroa kuin teillä. Itse olen 31v. ja mies 46v. En ole törmäillyt ihmetyksiin, mutta varmasti niitäkin on tuntemattomilla. Näytän nimittäin reilusti ikäistäni nuoremmalta.

Mä ajattelen, että voisin miehestä löytää samankaltaisessa elämäntilanteessa olevan ihmisen. Valmis asettumaan aloilleen ja rauhoittumaan. Mutta miettisin miehen jaksamista perhe-elämään, kun omat lapset jo kasvatettu. Miettisin myös paljonko kasvatusnäkökulmat eroaisivat toisistaan kun eri sukupolvea jo ollaan. Ja miettisin jopa pidemmälle tulevaisuuteen. Mies tulee eläkeikään, nainen paahtaa töissä vielä hyvän tovin.
Mutta jos tuntuu, että synkkaa hyvin, mies pitää itsestään hyvää huolta eikä ole rapistunut ikäloppu niin voihan suhteesta tulla oikeinkin onnistunut. Tuon ikäinen mies voi hyvinkin tietää miten naista pidetään hyvänä, eikä enää jaksa vauhkota kaikista asioista.
Paljon miettimistä tuollainen ikäero saisi kyllä aikaan minussa siis.

Lähinnä minua vähän säälittää. Olen myös 33 ja mulla on 10v itseäni NUOREMPI miesystävä. Kuulostaisi kauhealta jos seurustelisin hänen sijaansa isänsä kanssa. Ihan kiva tyyppi tietysti appiukkokin, mutta nuori mies on aina paremman näköinen, pirteämpi, jaksavampi... Säälittää siis ajatella mistä vanhan "ukin" kanssa seurusteleva ikätoveri jääkään paitsi kun joutuu halailemaan vanhaa äijää!

Olin naimisissa itseäni 14 v vanhemman miehen kanssa.Avioliittoa kesti 15 vuotta.

Mitä pitäisi ajatella?"hui kamala toi on noin vanhan kaa...iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik" vai "no sä sitten oot sen ikäsen kanssa,so??"

Mitä väliä?! Kunhan toimii ja ootte onnellisia.

[QUOTE="Puuma";29761315]Lähinnä minua vähän säälittää. Olen myös 33 ja mulla on 10v itseäni NUOREMPI miesystävä. Kuulostaisi kauhealta jos seurustelisin hänen sijaansa isänsä kanssa. Ihan kiva tyyppi tietysti appiukkokin, mutta nuori mies on aina paremman näköinen, pirteämpi, jaksavampi... Säälittää siis ajatella mistä vanhan "ukin" kanssa seurusteleva ikätoveri jääkään paitsi kun joutuu halailemaan vanhaa äijää![/QUOTE]

Mua kyllä nyt säälittää sun ajattelutapasi. :D

Mä en voisi ikinä seurustella 23-vuotiaan miehen kanssa. Sellaisen kanssa ollaan korkeintaan seksisuhteessa. Eikä nuori ikä takaa parempaa ulkonäköä, pirteyttä, jaksavuutta. Melko huvittavaa edes ajatella noin.

Mua ei tarvitse sääliä sen takia, että seurustelen 49-vuotiaan urheilevan, melko hyväkuntoisen, pirteän, suht hyvännäköisen ja jaksavan miehen kanssa. Ei ole pelkoa tämän miehen kanssa, että joutuisi seksin puutteessa elämään. Mielelläni halailen rakasta miestä enkä osaa pitää häntä vanhana äijänä.

Ehkä suakin elämä vielä opettaa, että et säkään mikään ikuisesti nuori ole ja se sun toyboykin vanhenee. Lisäksi kunto yms. voi mennä erilaisista syistä jo paljon ennen 49v. ikää. Jotkut taas ovat hyvässä kunnossa pitkälle yli 49v. Milloinkahan jotkut tajuaa, että elämää on paljon jäljellä 40v. synttärien jälkeen.

Ajattelen, että suhteet samanikäisten kanssa eivät ole kestäneet ja ottaa nyt vanhan ukon, eli pelaa varman päälle. Harvoin vanha nuorta jättää. Suhde voi ihan hyvin onnistua, sitä en epäile.

[QUOTE="a p";29762703]Ei mun mielestä mitään, mutta kuten huomaat osan vastauksista niin joidenkin mielestä on tavatonta tuollainen ikäero. Melko huvittavia kyllä nuo säälijät ja kauhistelijat. :D[/QUOTE]

Ensin kysytään mielipidettä ja sitten joillekin eri mieltä oleville naureskellaan? :/

[QUOTE="Anneli";29762767]Ajattelen, että suhteet samanikäisten kanssa eivät ole kestäneet ja ottaa nyt vanhan ukon, eli pelaa varman päälle. Harvoin vanha nuorta jättää. Suhde voi ihan hyvin onnistua, sitä en epäile.[/QUOTE]

:laugh: Ny kyllä rupiaa muaki naurattamaan nämä ihmisten ajatukset. Mä oon seurustellu niin oman ikääsen kans ku vanhemman kans eikä kyllä oo mistää tuollaasesta kyse mistä sä luulet. En mä ainakaa valitte seurustelukumppania iän perusteella vaan sitä ny vain on sattunu olemaan hyvin eri ikääsiä kumppaneita.

Yhteistyössä