Mitä ajattelet, jos naisella vilkkuu persvako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eräs kaveri, jolla on hyvä maku vaatteiden suhteen ja ostaa paljon vaatteita niin minusta on käsittämätöntä että aina sillä näkyy kuitenkin persvako housuista. Olen tuntenut ihmisen jo 16 vuotiaasta ja edelleen 10v myöhemmin se vako morjestaa.

ensin mua alkaa ällöttämään ja sit totean itselleni että tuokin ihminen voisi myydä tyylitajunsa tarpeettomana...

En sinänsä yleensä ihan hirveästi moiti muiden vaatetuksia, mutta kyllä sen persvaon vois yrittää saada piiloon. Ennemmin vilkkuu sitten alkkarit, stringit ihan mitä vaan, vaikka outoja nekin, mutta parempia kun persvako... :D

Välillä kun osuu silmään yllättäen ni ei voi olla yököttämättä. Kuten kun laivalla viimeksi oltiin menossa taxfreehen ostamaan herkkuja ni siinä oven vieressä joku pyllistelee ja farkun vyötärö puolivälissä takapuolta.

tämähän se taas on että jotkut ajatteleee että pitää mennä niin muodin mukaa ( lantiofarkut). eikö vois käyttää omaa järkeään ja ostaa omalle vartalolleen sopivat vaatteet niin ei p vilku. tiimalasivartaloisella pysyy lantiofarkut jalassa niin ettei välttämättä vilku

No miettisin että pittäs varmaan ostaa pitempi paita tai isommat housut.

Muuten, mun ukolla näkkyy AINA "rekkamies" kun kyykistää :D Hitto en tajua, vaikka sille minkälaisia housuja ostettas niin silti se persevako AINA VAAN VILKKUU :D Saan sille aina ja kaikkialla sanoo että älä kyyyki prkel

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Sillä on liian pienenkokoiset housut.

Tai liian isot,tai epäistuvat.

Yleensä kyllä liian pienet, sellaiset, jotka korostaa ennestää omenaista vartaloa ja saa lantion nousemaan kylkiin.

Jos olisi liian isot, näkyisi pikkuhousut, eikä persvako.

Alkuperäinen kirjoittaja hellsbells:
No miettisin että pittäs varmaan ostaa pitempi paita tai isommat housut.

Muuten, mun ukolla näkkyy AINA "rekkamies" kun kyykistää :D Hitto en tajua, vaikka sille minkälaisia housuja ostettas niin silti se persevako AINA VAAN VILKKUU :D Saan sille aina ja kaikkialla sanoo että älä kyyyki prkel

Hommaa sille vyö, niin alkaa housut pysymään jalassa

Yleensä kyllä liian pienet, sellaiset, jotka korostaa ennestää omenaista vartaloa ja saa lantion nousemaan kylkiin.

Jaa no mulla ainakin paistaa persvako(joskus) just sillon,kun housut on liian isot,tai lantiomallit.
Ja pikkarit ei näy sen takii ku en vedä niitä napaan asti.

Jaa no mulla ainakin paistaa persvako(joskus) just sillon,kun housut on liian isot,tai lantiomallit.
Ja pikkarit ei näy sen takii ku en vedä niitä napaan asti.

Häh, pidätsä pikkareitakin silleen, et näkyy peffansauma? :o Oisko nekin liika pienet?

Omaa vakoaanhan näyttää. Mitä sitä moralisoimaan. Pitäkää omat vakonne piilossa, jos tuntuu pahalta. Joskus talvella kyllä tuntuu, että lantio voi kylmettyä, jos persaus pilkotta jatkuvasti.

Itsestäni sellainen rusehtava peppuvako ei ole kovinkaan viehättävä näky ja tuntuu oudolta että joku mies viehättyy siitä? Mutta kukin tyylillään.

Tuli varmaan itsekin teininä lantiomallisten farkkujen kulta-aikana syyllistyttyä moiseen, mutta tiesin jo itsekin että se ei ole seksikästä, siksi kai niitä housuja kaksin käsin pitelikin ylhäällä:D
Yyh, mutta siis ajattelen aikuisesta naisesta että hän ei varmaan itse tajua vilauttelevansa. Pidän ehkä vähän homssuisena tapauksena, vaikka muuten olisi tyylikkäästi pukeutunut.
Nuoresta ajattelen säälivästi että hän ehkä luulee sen olevan seksikästä, samoin kuin stringejen vetäminen kainaloihin.
Joistakin kyllä selvästi näkyy minäkuvan vääristyneen, vaatteet on selvästi liian pieniä.

Yhteistyössä