Mitä ajattelet miehestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:28 vieras kirjoitti:
jolla on tummat hiukset ja vaaleita raitoja? :)

Hymistelisin huvittuneena.
Musta on naismaista jos mies värjää hiuksiaan. :D
Smantien voisi sitten käytää ryppyvoiteita, silmänalusvoiteita ja miesten puuteria...
Mua niin naurattaa kun nykyajan nuoret miehet on NIIN tietoisia ulkonäöstään ja pyörii peilin edessä!! :D <br><br>

Aikanaan olisi homppelipoika tullut mieleeni, mutta nykyään tukan värjäys miehillä on niin yleistä, ettei siihen edes kiinnitä huomiota. Ihan tavallinen omasta ulkonäöstään huolta pitävä mies.

mun isä viime talvena päätti repästä... ikää on 44v ja oli sit työpäivän päätteeks mennyt tien toiselle puolelle parturiin ja kotia tulleessaan otti lippiksen pois ja avot! oli käyny leikkaamaassa ja laittamassa raitoja muutamia..

oli kyl hieno! ja sopii meidän ehtoopuolen teini-paapalle=)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:32 merenneitonen kirjoitti:
\

Smantien voisi sitten käytää ryppyvoiteita, silmänalusvoiteita ja miesten puuteria...
Mua niin naurattaa kun nykyajan nuoret miehet on NIIN tietoisia ulkonäöstään ja pyörii peilin edessä!! :D

Kyllä mieheille on kauan ollut jo ryppyvoiteet jne.
Ei mikään uusi juttu.
Se onko huvittavan näköistä värjätty tukka miehellä on ihan siitä riippuvainen miten se on värjätty.
Jos 70v yrittää näyttää 30v onhan se hauskasen näköistä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:03 Micosa kirjoitti:
\
\

Mua niin naurattaa kun nykyajan nuoret miehet on NIIN tietoisia ulkonäöstään ja pyörii peilin edessä!! :D

Kyllä mieheille on kauan ollut jo ryppyvoiteet jne.
Ei mikään uusi juttu.
Se onko huvittavan näköistä värjätty tukka miehellä on ihan siitä riippuvainen miten se on värjätty.
Jos 70v yrittää näyttää 30v onhan se hauskasen näköistä.

Niin on, ja se ON huvittavaa. =)
Ei normaali-iho kaipaa kosteutusta, jos sitä pestään pelkällä vedellä.
Eri asia on tietysti se, jos on erityisiho, atopiaa tms joka vaatii erikoishuomiota.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:11 merenneitonen kirjoitti:
Eri asia on tietysti se, jos on erityisiho, atopiaa tms joka vaatii erikoishuomiota.

Puppua. kyllä normaali iho tarvitsee rasvausta. Tietty semmoset, kellä on itellä hirveen rasvanen iho, ei tajuu, ettei muilla välttis ookkaan.

\
\

Taidat olla vähän aikaas jälessä :D Niinhän ne jotkut käyttävätkin ja paljon muutakin ;)

Mutta samaa mieltä asiasta olen. =)

mikäs yksinoikeus se vain naisilla on hoitaa itseään. kyllä mies voi käyttää mun puolesta vaikka mitä ryppyvoiteita. tai värjätä hiuksiaan. miks se aina mielletään vaan naisten yksinoikeudeksi. ja tosimies on siisti eikä haise, ja voi käyttää vaikka vaaleenpunaisia paitoja. koruja käyttää hillitysti. oliskos se parempi se miestyyppi joka ei peseydy on erestä keltanen ja takaa ruskee. ja hampaat mustat tyngät? :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:21 kuulkaas kirjoitti:
mikäs yksinoikeus se vain naisilla on hoitaa itseään. kyllä mies voi käyttää mun puolesta vaikka mitä ryppyvoiteita. tai värjätä hiuksiaan. miks se aina mielletään vaan naisten yksinoikeudeksi. ja tosimies on siisti eikä haise, ja voi käyttää vaikka vaaleenpunaisia paitoja. koruja käyttää hillitysti. oliskos se parempi se miestyyppi joka ei peseydy on erestä keltanen ja takaa ruskee. ja hampaat mustat tyngät? :D

Aivan. oletetaan, että ihmiset on hyvän näköisiä ilman sen kummempaa vaivannäköä.

\

Just näin.
Mikä siinä niin hauskaa on että mies hoitaa itseään ja pitää hyvässä kunnossa.Niin tukan kuin naamansa.
Sitten kohta taas on joku kirjoitus että on sitten suomalaiset miehet kamalan näköisiä,kun eivät yhtään piittaa ulkonäöstään.

Me levitellään miehen kanssa yhdessä niitä voiteita. Me molemmat halutaan näyttää hyvältä ihan senkin takia, että hyvännäköisen ihmisen kanssa mielellään liikkuu, ei tarvitse hävetä.

Ja jos minä olen laitettu, niin ei mies halua olla vieressäni vain jonkinlaisen kontrastina, joka korostaisi, että näytän hyvältä.

\

Samaa mieltä. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:14 PahaSilmä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:11 merenneitonen kirjoitti:

Puppua. kyllä normaali iho tarvitsee rasvausta. Tietty semmoset, kellä on itellä hirveen rasvanen iho, ei tajuu, ettei muilla välttis ookkaan.

Ei iho tarvitse rasvausta jos pesee pelkällä vedellä? Mutta kuka pesee pelkällä vedellä vain? Eiköhän kaikki käytä myös kasvoihin pesuaineita :/

Yhteistyössä