Mitä ajattelet naisesta, joka on ollut kolmen miehen alla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja #3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mä ajattele mitään. Täällä samanlainen. Tilaisuuksia olisi kyllä ollut, mutta ei ole vain innostanut. Tai sitten olen ollut pitkässä suhteessa eikä pettäminen ole kiinnostanut.

Mistä tiedät. Entä jos toi on tappanut ne neksikumppaninsa esim.

Mä rupesin just miettiin, ettei seksikumppaneiden määrästä ihan oikeasti voi päätellä juuri mitään (ainakaan sellaista millä olisi arjessa painoarvoa).

Se kolmen kanssa sekstaillut suhteilija voi olla ties millainen "käärme" ihmisenä, kun taas vaikkapa nyt se 130 kanssa sekstaillut voi olla hyvä ja empaattinen ihminen.
Musta on yksinkertaisesti typerää vetää minkäänlaisia johtopäätöksiä seksikumppaneiden määrän perusteella, etenkään kun ei iästä ole mitään puhetta.

Tai no, voi noista sen päätellä, ettei sillä paljon eri kumppaneiden kanssa panneella varmaan ole mitään "ooh, seksi, pyhä asia"-asenteita (ainakaan ollut).

En ajattele mitään, itselläni eka suhde kesti 9v ja nykyinen suhde kestänyt jo 9,5 vuotta ja näiden välissä yksi puolivuotta kestänyt "hoito"/"laastari" suhde.
En ajattele olevani mitenkään erikoinen saati parempi kuin esim siskoni jolla miehiä on ollut sen liki 40 kpl.

Mä rupesin just miettiin, ettei seksikumppaneiden määrästä ihan oikeasti voi päätellä juuri mitään (ainakaan sellaista millä olisi arjessa painoarvoa).

Se kolmen kanssa sekstaillut suhteilija voi olla ties millainen "käärme" ihmisenä, kun taas vaikkapa nyt se 130 kanssa sekstaillut voi olla hyvä ja empaattinen ihminen.
Musta on yksinkertaisesti typerää vetää minkäänlaisia johtopäätöksiä seksikumppaneiden määrän perusteella, etenkään kun ei iästä ole mitään puhetta.

Tai no, voi noista sen päätellä, ettei sillä paljon eri kumppaneiden kanssa panneella varmaan ole mitään "ooh, seksi, pyhä asia"-asenteita (ainakaan ollut).

Tosta vikasta lauseesta saa jotenkin sen kuvan, ettei seksiä "saisi" ajatella "pyhänä" asiana. Ihan yhtä suvaitsematon sellainen asenne on kuin irtosuhteiden haukkuminen. Mulle on ainakin täysin ok, että joku haluaa odottaa vaikkapa avioliittoon asti.

Yhteistyössä