Mitä ajattelet sellaisen seksielämästä joka synnyttää 5min ja "helposti"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Siis kun jotkut vaan kai kerran ähkäisevät ja plumps, neljäs tuli ulos. Mitä ajattelet, että sellaisen makuukammarissa tapahtuu? :) kuullaanko messuhallin ujellusta vai tiukkaakin jyystöä?

[QUOTE="Vieras";29125579]Siis kun jotkut vaan kai kerran ähkäisevät ja plumps, neljäs tuli ulos. Mitä ajattelet, että sellaisen makuukammarissa tapahtuu? :) kuullaanko messuhallin ujellusta vai tiukkaakin jyystöä?[/QUOTE]
Mene syömään äitisi jääkaappiin laittama välipala.

Siten, että synnyttämisen jälkeen seksielämää ei ole, tai se vähintään huonoa. Ainakin kotona! Mulla ei oo huonoa.

[QUOTE="vieras";29125636]miten synnyttäminen ja seksi liittyy toisiinsa?[/QUOTE]

Joo siis nää on sarjassaan taas näitä. Mun ex oli sitä mieltä, että jos synnytyksessä ei tule repeämiä niin se tarkoittaa löysää toosaa. Taas mitä enemmän repeämiä sitä tiukempi tavara. Ja että se on nimeomaan niin, eikä voi olla mitenkään muuten, vaikka yritin hänelle kertoa, että synnytys on kyllä vähän mutkikkaampi juttu. Mutta kun ei. Kai se luulee niin edelleen.

[QUOTE="vieras";29125733]Joo siis nää on sarjassaan taas näitä. Mun ex oli sitä mieltä, että jos synnytyksessä ei tule repeämiä niin se tarkoittaa löysää toosaa. Taas mitä enemmän repeämiä sitä tiukempi tavara. Ja että se on nimeomaan niin, eikä voi olla mitenkään muuten, vaikka yritin hänelle kertoa, että synnytys on kyllä vähän mutkikkaampi juttu. Mutta kun ei. Kai se luulee niin edelleen.[/QUOTE]

Reps! Päivän naurut:D
Tuohon aloitukseen, et eiköhän se ennemminkin lyhyt ponnistusvaihe kerro äidin käytössä olevista voimavaroista synnytyshetkellä. Ja luulis, et lyhyt ponnistusvaihe aiheuttaa vähemmän sitä "löysyyttä", koska se tavara ei oo puoltatuntia venytyksissä:) menejatiedä

Se ponnistusvaiheen aika riippuu hyvin paljon synnyttävän äidin kunnosta...eihän se vauva sieltä tule ilman vatsalihaksia. Minä ponnistin ekan 4.6kg 20 min ja toki 4.4kg 5 min.

Tyhän messuhallin ujellusta ja tiukkaakin tiukempaa juustoa... siinä kuvattuna aloittajan ylä- ja alapää. Voitte itse päättää kumpi pää sopii kumpaan kuvaukseen ;)

Mitä kuvittelet sellaisen ihmisen seksielämästä, joka synnytti kaksi vuorokautta ja sai 3. asteen repeämät kahteen suuntaan? Varnaan kymmenen kertaa parempi seksielämä kun arpikudosta löytyy vaikka muille jakaa! Jes!

Esimerkiksi maratoonareilla on lantionpohjan lihakset niin tiukassa kunnossa, että lihasvastus on synnytyksessä niin kova, että voi estää koko alatiesynnytyksen. Että oisko niillä nopeesti synnyttävillä sitten vähän löysä tuo alakerta, mene ja tiedä.

Mitä kuvittelet sellaisen ihmisen seksielämästä, joka synnytti kaksi vuorokautta ja sai 3. asteen repeämät kahteen suuntaan? Varnaan kymmenen kertaa parempi seksielämä kun arpikudosta löytyy vaikka muille jakaa! Jes!

mulla oli vaikea synnytys ja kävi juurikin näin.. vauva oli virhe asennossa ja oltiin jo menossa sektioon ku se päätettiin repiä imukupilla pois ja kivat repeämät tulu..ja mitä seksielämään tulee nii ei mitään valittamista..hyvä seksielämä ei uskois paikoista että be on leikkaussalissa paikattu..päin vastoin ehdompaa tavaraa on.

Hyvät lihasvoimat siellä alapäässä ja sitä samaa kautta saa hyviä vaginaorgasmeja ;) On siinä varmaan muitakin vaikuttimia kutn just tuo miten väsynyt on sillä hetkellä.

Meidän lapsi painoi melkein 5 kiloa syntyessään ja ponnistusvaihe kesti silti vaan 5min, enkä revennyt yhtään. Mies on sanonut ettei hänen mielestään seksi tunnu mitenkään erilaiselta kuin ennen synnytystäkään. Lantiopohjan lihaksia treenaamalla saa ihmeitä aikaan. ;)

Ekalla kesti kauan ja repesin.Sen jälkeen opin voimistamaan lantionpohjanlihaksia,
ja kivutkin olivat pienemmät niin oli sitten äkkisynnytys.
voisikohan liittyä jotenkin siihen kuinka rentoutunut on?
Ekalla olin todella järkyttynyt tuskasta, olin kuvitellut kipukynnykseni korkeammaksi.
Tokalla oli toisin.ja ponnistaminen ei ollut niin tuskallista ja ilokaasu auttoi.ekan kanssa sain 2 epiduraalia ja tuntui ettei tehoa kuin hetken.
Mulle on ihan sama mitä muuta ajattelee asian olevan.Tiedän, että osaan piukentaa seksissä otetta ja saada nykyään kivat orkut...vähän liiankin vikkelään;)

[QUOTE="vieras";29126332]mulla oli vaikea synnytys ja kävi juurikin näin.. vauva oli virhe asennossa ja oltiin jo menossa sektioon ku se päätettiin repiä imukupilla pois ja kivat repeämät tulu..ja mitä seksielämään tulee nii ei mitään valittamista..hyvä seksielämä ei uskois paikoista että be on leikkaussalissa paikattu..päin vastoin ehdompaa tavaraa on.[/QUOTE]

Millä lailla ehdompaa tavaraa? Miksi paikkaaminen tekee muka paremmaksi? Ei se varmaan huonommaksi tee mutta miksi tekis paremmaksikaan?
Imukuppi jo ajatuksena kivulias ja kammottava.

Ponnistusvaihe 3x 1min. Synnytyksien kesto 4h-44min.

Messuhalliksi ei kukaan ole vielä haukkunut. Kehuttu hyvää lihaksien käyttöä joka aiheuttaa vastapuolessa äärimmäistä näutintoa, josta varmasti kielivät myös voimakkaat emätinorgasmit.

En toki tuomitse ihmistä joka luulee synnytyksen/ponnistusvaiheen helppouden olevan yhteydessä löysään emättimeen mutta tuleehan siitä vähän sellainen voi-pientä-koita-kasvaa-isoksi-pian-olo.

En kyllä kuvittele yhtään mitään. En usko, että synnytyksen nopeudella on mitään tekemistä alapään tiukkuuden kanssa. Tai ehkä jotain vaurioita voi tulla herkemmin nopeassa synnytyksessä, mutta niiden korjaushan voi vasta tiukentaakin.. ööh.

Yhteistyössä