Mitä ajattelet sinkkunaisesta jolla on seksisuhde yhden miehen kanssa ja voi silti harrastaa seksiä muidenkin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Kika";22770581]Ja yhtälailla ihmisellä voi olla seksisuhteita, oli lapsia tai ei:)
Ja niinkuin joku sanoikin, ei niitä satunnaisia panoja tietenkään tuoda kotiin, jos lapset ovat siellä. mutta tuon nyt pitäisi olla itsestään selvää jokaiselle täysjärkiselle ihmiselle.[/QUOTE]

No munkin mielestä pitääs olla ittestään selvää, että ei kotiin tuoda mitään panoja. Ei edes sitä seksisuhdetta jonka kanssa tavataan säännöllisesti. Kyllä tuollaaset seksitapaamiset hoidetaan silloon kun lapset ei ole kotona.

Enkä mä ainakaan rupiaasi erikseen mitään vahtia hommaamaan tuollaasen takia vaan sen mukaan mentääs miten sopii aikataulut yhteen.

Mä jaksan aina yllättyä miten nykyaika ei ole tullut kaikille. Tuollaisen naisen käytös on sitä samaa mitä on miehet vuosituhansia tehneet ilman moitetta.

Mikä siitä naisen alapäästä tekee niin käyttökelvottoman jos sitä käytetään kuten miestenkin elintä?

"Nykyaika"? Onko nykyaika sitä että naiset juovat, polttavat ja paneskelevat kuin rasvasimmat äijät...

Tuollainen käytös on ääliömäistä niin mieheltä kuin naiselta... toisaalta jos samantyyliset miehet ja naiset pörräävät keskenään niin mikäs siinä. En vastaavan tyyppisen miehen näppeihin haluaisi joutua.

Ajattelen että omapahan on asiansa, mua ei kiinnosta. Ai niin, kiinnostaahan mua kuitenkin, kun tähän ketjuun vastasin :xmas: (joku neropatti kuitenkin olis kohta tullut sanomaan tuon)

Yhteistyössä