Mitä ajattelet tällaisesta perheestä tai pariskunnasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielenkiintoista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielenkiintoista

Vieras
Mitä ajttelette perheestä jossa isä käy lasten kanssa kesälomareissuilla joihin ei äiti osallistu ja äiti taas kesälomareissuilla lasten kera joihin ei isä osallistu,
asuvat ja elävät kuitenkin perheenä ja lomat suhteellisen samaan aikaan.
Mitä ajattelet myös perheestä tai pariskunnasta jos heidät on kutsuttu häihin ym isoihin juhliin ja vain toinen tulee, yksin.

Mietin vain että kaveri väittää heidän olevan onnellisia jotta puhuukohan nyt ihan totta.

Mitä ajttelette perheestä jossa isä käy lasten kanssa kesälomareissuilla joihin ei äiti osallistu ja äiti taas kesälomareissuilla lasten kera joihin ei isä osallistu,
asuvat ja elävät kuitenkin perheenä ja lomat suhteellisen samaan aikaan.
Mitä ajattelet myös perheestä tai pariskunnasta jos heidät on kutsuttu häihin ym isoihin juhliin ja vain toinen tulee, yksin.

Mietin vain että kaveri väittää heidän olevan onnellisia jotta puhuukohan nyt ihan totta.

Palstan mukaan tuo on aivan normaalia!

Noin myös meillä lomaillaan. Tuolla tavalla molemmille siunaantuu OMAA AIKAA. Tietysti sitten myös lomaillaan yhdessä kokoperheen voimin ja osan lomasta lapset on mummulassa jolloin saadaan lomailla yhdessä.

Mun lähipiirissä tuo ois outoa ja tarkottais sitä että välit ovat todella huonot. Ollaan riidoissa tai eron partaalla. Onhan aika outoa jos lomaillaan samaan aikaan niin ei olla koko perheellä yhdessä. Tai sitten meidän lähipiirissä ollaan vaan todella perhekeskeisiä :-)

Aikalailla samanlaista kuin meillä. Helpompi liikkua osan perheestä kanssa kuin koko porukalla. Suvut asuvat vielä erisuunnilla, joten ollaan kumpikin tehty noita omia sukuloimisreissuja.

Kuulostaa oudolta. Ajattelisin että ovat eroamassa tai vain lasten vuoksi enää yhdessä.

Mun näkemys perheestä on, että siinä viihtyvät kaikki yhdessä. Toki niitä asioita tehdään joskus erikseenkin, mutta lomailut erikseen ei mielestäni kerro hyvästä parisuhteesta. Ei ainakaan rakkaudentäytteisestä.

Meillä toimitaan suunnilleen noin. Noin saamme molemmat omaa lomaa sekä laatuaikaa muksun kanssa. Sit vielä kyllä reissataan yhdessä, perheenä.
Kahdestaan ei mihinkään aikuisten juttuihin päästä, kun ei ole muksulle hoitopaikkaa.

• Tykkää
Reactions: chef
Meillän tehdään usein niin, että vaikka häihin tms menee vain toinen. Etenkin, jos lapset eivät tule mukaan - silloin toinen jää kotiin lasten kanssa. Tai sitten, jos häät ovat eri paikkakunnalla, toinen ei ole hääparille erityisen tuttu, tms. Me kyllä lomailemme yhdessä, mutta joskus saatamme mennä erikseenkin, esim. minä lasten kanssa. Siihen on yleensä jokin käytännön syy, ei sen kummempi. Ja usein käydään erikseen senkin vuoksi, että toinen tekee vaikka töitä (esim. minä, kun työskentelen kotona) tai muuta.

• Tykkää
Reactions: chef
Ette kai te ihan totta mieti toisten loma- sun muita järjestelyjä? :D Ei voisi vähempää kiinnostaa. Erityisesti minua huvittaa näissä aloituksissa se, että ne ovatkin perheellisiä, jotka pitävät lukua toisten tekemisistä MUTTA yksinelävä nainen (lue: vanhapiika) on se, jonka ajatellaan kyttäävän muita. Näkyy olevan kaukana siitä!

:laugh: jaa että se onnellisuus nähdään tuota kautta? :D

Mä olen lasten kanssa tänä kesänä tehnyt jo kolme reissua ilman miestäni. Ja mies on tekemässä lasten kanssa reissun ilman mua.

Ja ihan ollaan ja eletään perheenä, vauvaakin odotellaan innolla. Jotta onnellisia ollaan. Käytännönsyistä ollaan näin toimittu. Mä haluan reissata lasten kanssa PALJON, mies sitten taas vähän vähemmän. Miestä en saisi siis joka reissulle mukaan, jonka toki ymmärrän...ei hän halua joka päivä lomansa aikana juosta, vaan myös löhötä kotona. Mä puolestani haluan mennä ja juosta lasten kanssa, joten sen teen.

Mies kuitenkin haluaa mennä lasten kanssa, joten sovittiin, että hän hoitaa lasten kanssa tämän kesän Muumimaailma-reissun. Mä aion jäädä kotiin, jotta saan olla yhden päivän ihan rauhassa. Meinaan siivota, siivota, siivota, syödä vähän jätskiä ja jatkaa sitä siivoomista vielä vähän lisää :D

Kyllä me yhteisiäkin reissuja tehdään, mutta enemmän tulee tänä vuonna reissattua erikseen, kuin koko perheenä.

Jos meidät oltaisiin kutsuttu häihin vaikka nyt loppukesästä, en tod. näk. jaksaisi lähteä (vauva), mutta tottakai mies lähtisi! Ottaisi kyllä isommat lapsetkin mukaan, jos häät vietettäisiin kohtuullisen matkan päässä. Jos homma menisi turhan hankalaksi, niin sitten lapsetkin jäisi kotiin.

Ette kai te ihan totta mieti toisten loma- sun muita järjestelyjä? :D Ei voisi vähempää kiinnostaa. Erityisesti minua huvittaa näissä aloituksissa se, että ne ovatkin perheellisiä, jotka pitävät lukua toisten tekemisistä MUTTA yksinelävä nainen (lue: vanhapiika) on se, jonka ajatellaan kyttäävän muita. Näkyy olevan kaukana siitä!

Juu ei huolta, en mieti muuta kuin jos joku tekee tällaisen aloituksen. Ja mistä minä voin sen tarkempaa tietää mitä kenelläkin on menossa. Kysytiin että mitä ajattelet, niin tuollainen ajatus mulle tuli. En ole koskaan elänyt niin että olisin viettänyt lomani erikseen mieheni kanssa, eikä kukaan lähipiirissänikään. Paitsi muuten yksi kaveri, niillä oli vähän tollasta, mutta olivatkin eron partaalla.

Yhteistyössä