Mitä ajattelet tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja parisuhteessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";22488503]Minä olen ihan oikeasti eronnut ja mitään papereita ei tehty. Laitettiin vaan lappuun, että sovittu yhdessä[/QUOTE]

okej. eli heidän "pakko" ei ole ollutkaan sitten "PAKKO" vaan toisen tahto.ihmettelen kyllä vaan, että mitä lie taka-ajatuksena, jos kerta mitään summia ei ole pakko laskettaa tms. mutta joo, eipä ne tähän kuulu enää :)

[QUOTE="diiva";22488501]peesi. Lapsettomilla ihan normaalia, mutta lasten kanssa joku asia pielessä/junailtu. Missä lapset asuvat? Vierailevatko erikseen eri kodeissa?

Yksi vaihtoehto on myös itsensä huijaaminen, luullaan että ollaan parisuhteessa, vaikka totuus on jotain muuta. Ei siinä mitään, jos molemmat tiettää, missä mennään. Lapset voisi jättää tällaisten leikkien ulkopuolelleja funtsia hommat loppuun asti.[/QUOTE]

Mun vanehmmat ovat aina asuneet noin. Eikä me lapset siitä kyllä olla kärsitty.

[QUOTE="diiva";22488501]peesi. Lapsettomilla ihan normaalia, mutta lasten kanssa joku asia pielessä/junailtu. Missä lapset asuvat? Vierailevatko erikseen eri kodeissa?

Yksi vaihtoehto on myös itsensä huijaaminen, luullaan että ollaan parisuhteessa, vaikka totuus on jotain muuta. Ei siinä mitään, jos molemmat tiettää, missä mennään. Lapset voisi jättää tällaisten leikkien ulkopuolelleja funtsia hommat loppuun asti.[/QUOTE]

Me vain emme mahdu samankaton alle asumaan. Elämme muuten aivan samanlaista elämää kuin kuka tahansa muukin, paitsi kummatkin maksaa omaa kotiaan, kuitenkin meillä kaikilla on kaksi kotia. Miehen asunnossa olen kuin kotonani ja mies on minun asunnossani ihan kuin kotonaan.

Vastasin jo lapsia koskevaan kysymykseen, mutta vastaan nyt uusiksi. Eli lapsemme 4v. ja 3v. ovat virallisesti minun osoitteessani, lapset saavat valita haluavatko isin luo (jos siis isi on kotonaan) vai haluatko olla äidin kanssa. Yleensä esikoinen (tyttö) haluaa olla isin kanssa ja kuopus taas minun. Mutta silloin kun olemme kaikki yhdessä, on välit lapsiin ihan niinkuin kellä vanhemmalla tahansa.
jos vielä kysyttävää, vastaan kyllä =)

mä vielä utelisin, että oletteko asuneet joskus yhdessä ? ja kauanko ? ja kumpi ehdotti nykyistä ratkaisua ? vai oliko tarkoitus erota ja katsella mitä tuleman pitää,mut sit huomasittekin, että toimiikin näin hyvin ? asutteko kaukana toisistanne ?
anteeksi utelu :ashamed:

Yhteistyössä