mitä ajattelet tavastani / ajatteletko mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"utelias"

Vieras
teen osa-aikatöitä kuussa 80 tuntia, käteen saan 650 euroa. minulla ei ole aikomustakaan mennä kokopäivätöihin tai vaihtaa työpaikkaa vaan olen tyytyväinen näin :)

Ajattelen, että teet suunnilleen saman verran töitä kuin minä mutta huomattavasti huonommalla palkalla. -Jos jotain "pitää ajatella".
Tai sitten ajattelen että samassa jamassa ollaan, riittävästi myös vapaa-aikaa!

Voisin tehdä minäkin :)

Ja teinkin itse asiassa joskus, silloin kuin esikoinen oli pieni. Kävin iltaisin töissä, 20h viikossa. Tosin käteen taisi tulla noin 800 euroa, mutta työaikakin oli iltaa.

[QUOTE="Minnie";21900626]Notta melko huonolla palkalla kyllä teet...[/QUOTE]

keittiöalalla ihan normi palkka. 9.18 euroa tunti. tuossa on kahden sunnuntain tuplapalkat mukana. tosin verot vie kaikkineen 25% kun pidän prosenttia korkeammalla.

Jos olet kohtuullisen näköinen etkä kovin vanha niin voit saada tuon verran verottomana käteen 3-4 tunnin työllä. Eikä tarvi muuta tehdä kuin maata selällään.

[QUOTE="tkk";21900648]Jos olet kohtuullisen näköinen etkä kovin vanha niin voit saada tuon verran verottomana käteen 3-4 tunnin työllä. Eikä tarvi muuta tehdä kuin maata selällään.[/QUOTE]

minulle on tärkeää että teen hyvin mielekästä työtä. rahan takia en tee.

Laske nyt hyvä ihminen prosenttia...Ei oo mitää järkee maksaa 25% tollasesta palkasta, meillä isännällä on tuo prosentti mut se tienaaki jonkun verran enemmän kun sä..

miksi laskisin? 20 % on veroprossa mutta palkasta menee n. 5 % muitakin kuluja. itse asiassa palkka käteen onkin muuten n. 700 euroa kun unohdin lomarahat jotka maksetaan palkan yhteydessä. ihan mukavasti :)

miksi laskisin? 20 % on veroprossa mutta palkasta menee n. 5 % muitakin kuluja. itse asiassa palkka käteen onkin muuten n. 700 euroa kun unohdin lomarahat jotka maksetaan palkan yhteydessä. ihan mukavasti :)

Jaaa, eli veroja ei mene ku 20%..No silti, mulla oli prosentti 17 viime vuoden kun tein samaa tuntimäärää vähän paremmalla palkalla ja takas tulee siltikin yli tonni..Mut jokainen tavallaan! :)

[QUOTE="Minnie";21900675]Minäkin teen mielekästä työtä ja äkkiä laskettuna tuntipalkka on reipas 18 euroa...[/QUOTE]

kivat sulle. :) mulla on äärimmäisen kiva pomo ja paras työpaikka missä ikinä olen ollut joten hyvin passaa. raha ei merkitse paljoakaan.
ja omaa aikaa jää mukavasti kun vanhempi koulussa ja nuorempi osa-aikahoidossa. tykkään!

Ajattelen, että kiva. Ehdit olla lastesi kanssa enempi, mikäli teillä niitä on. Työ ei täytä koko elämää, ehdit ehkä harrastaakin. Eikä raha merkitse sinulle koko maailmaa. Hieno juttu! :)

[QUOTE="tkk";21900648]Jos olet kohtuullisen näköinen etkä kovin vanha niin voit saada tuon verran verottomana käteen 3-4 tunnin työllä. Eikä tarvi muuta tehdä kuin maata selällään.[/QUOTE]

:laugh: Repesin!

Ja anteeksi... :ashamed:

Yhteistyössä