Mitä ajattelette isästä, joka jättää lapsensa synttärit välistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eronnut itsekkin...

Meillä näin: Minä pidän lastenjuhlat ja samana päivänä eri aikaan käy mun puolen sukua. Isä pitää sit omat juhlat omille sukuilaisilleen. Ei oikein meidän sukuja raaski laittaa saman katon alle, edes pojan synttäreillä :D

no mun mies on kasvanut niin että sen isällä on aina menneet uudet naisystävät sen edelle. ikinä ei oo ollu rahaa ostaa sille joulu tai synttäri tai just mitään muitakaan lahjoja mut naisia on ollu varaa viedä thaimaaseen ja viettää viinan huuruisia iltoja työporukalla ym Oli tossa pari rauhallista vuotta takana ku mentiin naimisiin ja ehdittiin ehkä vähän toivoa että olis jo rauhoittunut ja haluais ottaa vakavasti ton papan roolin niinku raskausaikana avautu. mutta kuinka ollakaan niin naistenmies kun on niin taas on uus parikymppinen tyttö prätkän kyydissä ja hmm onkos siitä nyt 8kk kun kävi ensimmäistä ja ainutta pojanpoikaansa katsomassa.. No miestä tää ei ihmetytä kun on siihen jo itse tottunut. Onneks omena on tippunut kauas puusta...

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
On minusta täysin normaalia ja ymmärrettävää tuossa tilanteessa. En itsekään haluaisi suoraan eron jälkeen viettää aikaa mieheni sukulaisten parissa. Nykyisin on tosi tavallista että isä ja äiti pitävät lapselle synttärit erikseen. Tuskin te joulua ym. juhliakaan aiotte yhdessä viettää ?

No siis meidän tapauksessa synttärit vietetään varmaan jatkossakin mun luona, niin että miehen sukulaiset myös tulevat tänne kuten tänäänkin. Mies tuskin pitää koskaan lapselle erikseen synttäreitä ja mies kuitenkin vierailee täällä suht usein. Luulen, että lapset tulee viettämään joulut ja kaikki muutkin juhlat mun kanssa, koska niillä juhlilla on mulle paljon enemmän arvoa.

No juhlat meni hyvin, vaikka isä ei mukana ollutkaan.

Yhteistyössä