Mitä ajattelette tällaisesta (sisustusasiaa)

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
Ihan kyselen vaan,eli mulla on syksyllä koulussa sellainen että pitää tehdä sisustussuunnitelmia oikeista kodista,siis ihan vaan harjoittelumielessä, erimoisia muutoksia,esim. miten teet 10m2 huoneesta toimivan 2 eri ikäiselle lapselle ym. siis joka huoneesta jotain,hienon sisustuksen lisäksi suunnitelen siis myös tilankäyttö ja valaistus ym.
Jos itse olisit remppaamassa tai muuten vaan ihan vaikka stailaamassa tai laittamas asuntoa myyntiin niin voisitko itse antaa opiskelijan suunnitella?siis että itse kerrot mitä haluat ja sitten näytän ehdotukseni,ei maksaisi mitään mutta voihan olla että siitä olis sullekin jotain hyötyä,miten suhtaudut tämmöseen? meidän pitää tietty itse etsiä nämä kohteet ja kirjata ylös "asiakkaiden" toiveet jne..antaisitko mahdollisuuden,musta tuntuu jotenkin tyhmältä mennä kyselee tutuilta ku tuskin kukaan tekee just sillo mitää remppaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Ihan kyselen vaan,eli mulla on syksyllä koulussa sellainen että pitää tehdä sisustussuunnitelmia oikeista kodista,siis ihan vaan harjoittelumielessä, erimoisia muutoksia,esim. miten teet 10m2 huoneesta toimivan 2 eri ikäiselle lapselle ym. siis joka huoneesta jotain,hienon sisustuksen lisäksi suunnitelen siis myös tilankäyttö ja valaistus ym.
Jos itse olisit remppaamassa tai muuten vaan ihan vaikka stailaamassa tai laittamas asuntoa myyntiin niin voisitko itse antaa opiskelijan suunnitella?siis että itse kerrot mitä haluat ja sitten näytän ehdotukseni,ei maksaisi mitään mutta voihan olla että siitä olis sullekin jotain hyötyä,miten suhtaudut tämmöseen? meidän pitää tietty itse etsiä nämä kohteet ja kirjata ylös "asiakkaiden" toiveet jne..antaisitko mahdollisuuden,musta tuntuu jotenkin tyhmältä mennä kyselee tutuilta ku tuskin kukaan tekee just sillo mitää remppaa..

mää oisin ihan innoissani jos saisin tollasen mahdollisuuden että joku opiskelija tulisi tekeen suunnitelmaa mun vanhimman pojan huoneeseen kun en ite keksi ja se pitäs laittaa uusiks kalusteita myöten:)
vink,asutaan tampereella :D
 
lupaavalta :D tämä on tosiaan vasta elokuussa-syyskuussa ajankohtainen,tulee meidän portfolioon juuri nämä sisustus suunnitelmat,ne on sitä varten myös että sitten ku valmistun niin voin näyttää niitä töitäni työmarkkinoilla,auttaa erittäin paljon työnsaannissa =) jos jollain on heinäkuun jälkeen vielä tarvetta niin saa ottaa yhteyttä!!ei siihen kovin pitkä aika ole =) meillä alkaa koulu 1.9 taas ja aletaan melkein heti tehä näitä.
 

Yhteistyössä