Mitä ajattelette tästä *täydellinen kyllästyminen miehen käytökseen*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lähteäkö vai ei?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei suostu hoitamaan lasta/lapsia? Mitenpä siinä sitten menet, jos ei ole lapsille hoitajaa...

Kai se lapset hoitaa, jos nainen vaan lähtee rutinoista huolimatta.
Tai sitten voi hankkia ulkopuolisen hoitajan.

Se nyt ainakin on varmaa ettei natsimiehelle saa periksi antaa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Tiedät toki itsekin että tilanne on epäreilu. En ymmärrä miksi suostut tuollaiseen, enkä nyt tarkoita tätä tenttiinlukua vaan tuota älytöntä kontrollointia.

Peesi. Muutapa omillesi (ilmeisesti ette ole naimisissa) ja tee kaikkesi, jotta saat yksinhuoltajuuden.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja osanottoni...:
En jaksais edes nipottaa mistään tunnin tai puolentoista myöhästymisestä.
Mä TODELLAKIN jaksaisin jos olis kyse tenttiin lukemisesta! Joo, miehesi teki oikeasti kurjasti. Inhimillistä, joo, mutta kyllä tuosta saa kiukustua.

No, en jaksais siltikään. Ei lapset mun tenttiin lukemistani häiritse.

Itsekin joskus myöhästelen.

sinulla isommat lapset todennäköisesti kuin ap:lla. Lähdit opiskelemaa vasta kun lapset isompia.

Alkuperäinen kirjoittaja osanottoni:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Tosi lapsellista! Kukas sun käski raskautua kun talossa vielä vauva?
Ne jotka tuli yhtenä yönä taivaalta! Ne Vihreet! Ne vaan kaappas mut ja nyt mä odotan Taivaan Lasta, tää on Ultramariinilapsi joka tuo rauhan maan päälle ja siksi Minä olen Valittu ja vauva ensimmäinen on vain tavallinen lapsi ei erityinen.

Kauheeta! Tekivät sut raskaaksi.

Ymmärrän kyllä totaalisesti mitä tarkoitat.
Itse olen myös se, jonka mielestä lasten kuuluu vietää pääosa ajastaan kotona ja olen kärsinyt siitä taloudellisesti huomattavasti. Että en pysty viedä lapsiani hoitoon esim. 7-17 ajaksi. Ja mies pitää meilläkin omaa työtä niin tärkeänä että ei ole pois vaikka lpaset sairaana vaan aina minä. tottakai ura kärsii huomattavasti. ja talous.

Mutta mies kyllä sitten maksaa meillä laskut pääasiassa. eikä törsää itseensä ja käy baarissa silloin kun huvittaa vaan on yhtä aikuinen kuin minäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
sinulla isommat lapset todennäköisesti kuin ap:lla. Lähdit opiskelemaa vasta kun lapset isompia.

Joo, lähdin opiskelemaan kun he olivat juuri täyttäneet 3 v ja 5 v. Ja jos tässä nyt pieniin päin ollaan (toivottavasti ei) niin suoritan joitakin kursseja äitiyslomalla & palaan kouluun beiben ollessa 1 v.

Pakko kysyä, että mitä tarkoittaa se, että mies ei suostu päästämään naistaan ulos (pikkujoulut, kavereiden kanssa baariin, jne)?

Miten mies käytännössä estää naista lähtemästä?

Ei suostu hoitamaan lasta/lapsia? Mitenpä siinä sitten menet, jos ei ole lapsille hoitajaa...

Jos lähtee vaan, tuskin se mies niitä lapsia kuitenkaan yksin kotiin jättäisi? Tai mistä noista tietää.

Kai se lapset hoitaa, jos nainen vaan lähtee rutinoista huolimatta.
Tai sitten voi hankkia ulkopuolisen hoitajan.

Se nyt ainakin on varmaa ettei natsimiehelle saa periksi antaa :kieh:

Peesi!

Alkuperäinen kirjoittaja En minäkään katselisi tuollaista äijää:
Ymmärrän kyllä totaalisesti mitä tarkoitat.
Itse olen myös se, jonka mielestä lasten kuuluu vietää pääosa ajastaan kotona ja olen kärsinyt siitä taloudellisesti huomattavasti. Että en pysty viedä lapsiani hoitoon esim. 7-17 ajaksi. Ja mies pitää meilläkin omaa työtä niin tärkeänä että ei ole pois vaikka lpaset sairaana vaan aina minä. tottakai ura kärsii huomattavasti. ja talous.

Mutta mies kyllä sitten maksaa meillä laskut pääasiassa. eikä törsää itseensä ja käy baarissa silloin kun huvittaa vaan on yhtä aikuinen kuin minäkin.

Tämmösiä lukee niin saa kyllä olla onnellinen omasta miehestään joka on lasten sairastuessa tasapuolisesti pois töistä, vaikka tienaa puolet enemmän kuin minä, mutta tietää että minä nautin töistäni :)

Muuten voisi enemmän osallistua kodin ja lasten hoitoon, mutta en valita.

Ja tuo rahajuttu kuulostaa muuten vaan ihan sairaalta en ymmärrä perheitä jossa puolitetaan laskut ja menot nuin ja joutuu maksaan toiselle auton käytöstä, meillä ainakin kaikki on yhteistä niin tulot kuin menotkin ja velat.

Huh huh, kylläpä jotkut elää kamalassa liitossa. Ei voi muuta olla kuin kiitollinen omasta miehestä, joka osallistuu tasapuolisesti kodin-ja lastenhoitoon, huolehtii oikein että varmasti pääsen urheilemaan yhtä monta kertaa viikossa kuin hänkin, raha-asioissa luotettava ja reilu jne. En millään voi uskoa, että ap:n mies oikeasti rakastaa ja välittää ap:sta. Jos rakastaisi, miksi kohtelee toista kuin halpaa makkaraa??

Yhteistyössä