mitä ajattelisit jos miehesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä

Vieras
sanoisi, että nyt loppu kaikki mun "hömpötykset", ku kaikki raha täytyy laittaa taloon. Olen siis käsityöihminen ja lankaa ja askartelutavaraa ja kankaita löytyy kyllä... Et eipä sillä, kyllä mulla matskut on moneen työhön jo valmiina, mutta silti loukkaannuin. Lisäksi kuulemma nyt riitti kodin laittaminen, on kuulemma nyt hyvä (ei todellakaan ole hyvä, ei sinne päinkään) Kotiäiti kun olen niin joutessani siivoon kuulemma vintin ja kellarin ja tosiaan kaikki ylimääräinen raha menee tästä eteenpäin kuulemma talon laittoon. Jep jep, mutta eikö tämmösistä tempauksista yleensä keskustella eikä toinen vaan päätä, että näin tehdään. Mulla kuitenkin lainaa ihan yhtä paljon ku hällä. Ja mitä noihin käsitöihin tulee, ni se on mun intohimo ja mulle terapiaa, jota kukaan ei pois multa ota.

Mitä mun pitäis aatella?

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
sun pitäs ajatella, että "huomenna otan asian puheeksi ja me puhutaan"

Näinpä juu, mutta en mäkään kokonaan luopuisi tuosta jutusta ja ei oo kivaa jos asiat esitetään vaan ilmoitusluontoisena asiana.

Näinpä juu ja siksi siinä oliskin heti pari epäkohtaa mistä pitäs jutella ja suosittelisin tarttumaan heti juttuun huomenna.

hän muutenkin aina olettaa, että mä touhuun täällä vaikka mitä päivisin, kun kerta kotona oon. eihän mulla mitään tekemistä juu ollekkaan, mitä nyt 3 lasta, kaikki alle 5v. nuorin vasta ryömii ja kaikki kotityöt!

Näinpä juu, mutta en mäkään kokonaan luopuisi tuosta jutusta ja ei oo kivaa jos asiat esitetään vaan ilmoitusluontoisena asiana.

Näinpä juu ja siksi siinä oliskin heti pari epäkohtaa mistä pitäs jutella ja suosittelisin tarttumaan heti juttuun huomenna.

Mä oon täysin samaa mieltä. Keskustelun paikka.

Mä oon täysin samaa mieltä. Keskustelun paikka.

Mää oon kans ihan sammaa mieltä. Jutustelua vaan.

Onko miehelläsi mitään "paheita"? Esim turhat autolla ajelut jos ei muuta? Itse en hyväksyisi jos joutuisin luopumaan käsitöistä, vähentää voisin, mut en lopettaa.

joo siis tosiaan keskustelu ja vaikka yhteisen budjetin laatiminen, siitä näkyy ne oikeet turhat menot (ehkä tupakointi, kaljottelu, herkut, turhat ajelut, säästäminen sähkössä, vedessä jne.jne...) joista olis ehkä varaa karsiakin. Tsemppiä!

Yhteistyössä