Mitä ajattelisit miehestä/naisesta, jolla on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tämäkin vielä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tämäkin vielä

Vieras
useampi lapsi kahden tai kolmen eri miehen/naisen kanssa? Eli pinoa siitä, miten suhtaudutte mieheen, jolla on näin ja vastaavasti naiseen, jolla on näin.

Tai sitten on haluttu se lapsi, ei puolisoa. Kaikki ei halua lapselle läsnäolevaa isää. Eikä kaikki niin muista kiinnittää huomiota ehkäisyyn, silloinkin noin saattaa käydä. Mulla on tiedossa mies, joka oli avoliitossa, halusi vauvan ja kun vauva oli tulossa, ei halunnutkaan vauvaa eikä parisuhdetta - ja jonka uusi avopuoliso oli raskaana ennen kuin edellisen suhteen vauva ehti syntyä.
Enpä voi tietää mikä oli syynä - mutta en lähtisi tuossa tilanteessa syyttämään kumpaakaan naista omasta tilanteestaan, enkä odottaisi sen ensimmäisen avovaimon elävän yhden lapsen äitinä loppuelämäänsä vain siksi, että mies nosti kytkintä. Jos haluaa lapset pienellä ikäerolla ja lapsen isä lähtee omille teilleen, niin mun mielestä on ymmärrettävää tehdä se toinen lapsi jonkun muun kanssa, tai vaikka klinikalta haetulla spermalla jos rahaa on.

[QUOTE="hohhoijaa";24913084]Kyseisessä tilanteessa on voinut aiempi puoliso esim kuolla, lähteä jonkun toisen matkaan, osoittautua väkivaltaiseksi tai elämän varrella muuttunut päihderiippuvaiseksi tai ihan mitä vain.[/QUOTE]

No aika huono tuuri on jos monta kertaa jää leskeksi. Ja toki voi jonkun kohdalla olla tuollaista epäonnea mutta itse tunnen monta sellaista jotka menee kerta toisensa jälkeen naimisiin ja hankkii lapsen tai lapsia ja sitten puoliso lähtee läiskimään, kerta toisensa jälkeen. Jos kukaan ei pysty elämään kyseisen ihmisen kanssa saman katon alla niin herää kysymys onko siinä ihmisessä jotain vikaa.

Kuumimmat

Yhteistyössä