Mitä ajattelisit nuoresta teinipojasta, joka seurustelisi ensin toisen tyttäresi kanssa ja sitten toisen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "VIDA"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"VIDA"

Vieras
Ensin seukkailisi toisen tyttäristäsi kanssa, seurustelu loppuisi muutaman kuukauden päästä erinäisiin syihin (riitelyä ja kyllästymistäkin), tyttösi kuitenkin muutaman kyyneleenkiin seurustelun loppumisen vuoksi tirauttaisi. Pari kuukautta erosta alkaisi poika seurustellakin eri tyttäresi kanssa! Aiemmin saman pojan kanssa seurustellut suhtautuisi asiaan tuhahtelevan närkästyneesti, muutama oven paiskaus, tuhahdus jne. kun tuore pariskunta olisi teillä jne. Poika taas on sellainen vähän naurahteleva kun näkee tuon aiemmin kanssaan seurustelleen tytön reaktiot.

Itseäni ärsyttää tällainen tilanne ihan lähipiirissä, ei ole ihan omista tyttäristä kyse, mutta tosi läheisistä kuitenkin!

minä en kattelis tuollaista,en sitä poikaa enkä tuollaista tytärtäkään,joka voi siskolleen noin tehä..

poika siis olis saanut lähtee, ja tytön kanssa olis keskusteltu vakavasti siitä mikä on sopivaa.

onneksi mulla on eri sukupuolta ni ei joudu tohon tilanteeseen kovin helposti.

Miksi lasten vanhemmat sallii tuollaisen?

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="VIDA";28259451]Ensin seukkailisi toisen tyttäristäsi kanssa, seurustelu loppuisi muutaman kuukauden päästä erinäisiin syihin (riitelyä ja kyllästymistäkin), tyttösi kuitenkin muutaman kyyneleenkiin seurustelun loppumisen vuoksi tirauttaisi. Pari kuukautta erosta alkaisi poika seurustellakin eri tyttäresi kanssa! Aiemmin saman pojan kanssa seurustellut suhtautuisi asiaan tuhahtelevan närkästyneesti, muutama oven paiskaus, tuhahdus jne. kun tuore pariskunta olisi teillä jne. Poika taas on sellainen vähän naurahteleva kun näkee tuon aiemmin kanssaan seurustelleen tytön reaktiot.

Itseäni ärsyttää tällainen tilanne ihan lähipiirissä, ei ole ihan omista tyttäristä kyse, mutta tosi läheisistä kuitenkin![/QUOTE]

Miten paljon tämä nyt sen pojan kanssa seurusteleva tyttö välittää omasta siskostaan?

Lähtekäähän siitä liikkeelle. =)

No noi reaktiot, naureskelut ja muit kuulostaa ikäviltä ja siltä että poika on aika ilkeä. Mutta muuten se kai ei ole tavatonta, että perheen molemmat tytöt kiinnostaa ja että ensin on toisen ja sitten toisen kanssa.

Mutta tuo ilkeys on kyllä ihan ei.

Toivoisin ettei tälläistä tilannetta tulisi.

Tosin saattaisi tapahtua meilläkin. Siskokset ovat tosi läheisiä ja koulussakin kulkevat samassa porukassa joten jos tilanne jatkuu näin niin ns. riski on olemassa. Mutta silti toivon ettei noin kävisi ja että tytöt ajattelisivat. Mutta sitten taas, rakkauden kohdetta ei ylleensä voi valita.

muoks. Hups, en huomannut että poika käyttäytyynoin vähättelevästi... Eli eipäsiinä mistään rakkaudesta ole kyse joten eipä tulisi meille se poika, ja uskoisin että tytöt sen ymmärtäisivät.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos puhutaan vaan siitä pojasta niin ihan ääliönähän mä sitä pitäisin.

Mutta jos katsotaan kokonaiskuvaa niin omien tyttöjeni kanssa mä asiasta keskustelisin. Että onko ihan oikeasti asiallista tehdä sisarelleen tuolla tavalla jne.

Luulen että jos tilanne ei paranisi niin kyseiselle jantterille tulis porttikielto meille.

:D
No, tollastahan se teineillä on (siis että piirit on pienet).

Vaikka ei tietenkään mikään ihanne tilanne mutta lähinnä varmaan silmiäni pyörittelisin ja pitäisin luennon tytöille siitä, kuinka siskot/ystävät yms tulevat ennen poikia.

• Tykkää
Reactions: Mrs Bean
hyvä ystäväni seurusteli yläasteen aikana monta vuotta erään pojan kanssa erosivat ja nyt tämä mies on naimisissa ysätväni pikkusiskon kanssa. alkoivat seurustella heti eron jälkeen.
ystäväni otti asiasta hetkeksi itseensä, mutta nyt ovat taas hyvää pataa keskenään

... Ja poika olis meille ihan tervetullut, koska todennäköisesti on (naureskeluiden perusteella) aika kakkapää ja jättää pian toisenkin siskoksen...
Voi sitten sisko miettiä että kannattiko.
Mun mielestä teinit saa tehdä omat virheensä tälläsissä asioissa.

• Tykkää
Reactions: Mrs Bean
[QUOTE="vieras";28259563]Ainakaan minusta.[/QUOTE]

Meinasin että teinit yleensä pyörii samassa porukassa esim. samassa koulussa/harrastuksessa olevien kanssa, ketkä käy samalla nuokulla tms.

[QUOTE="vieras";28259547]Onko ne just tälläsiä...

Ainakin ite oon sattunu huomaamaan näin.[/QUOTE]

Ei ilkeys ole tyypillistä teinipojille. Ei kuulu olla.
Tiedän yhden sellasen parin jossa mies seurusteli ensin toisen siskon kanssa peräti muutaman viikon. Ja oli toisen siskon kanssa pitkään kaveri ja menivätkin sitten nuorena naimisiin. Ei siinä mitään ilkeyttä tai pelaamista ollut mukana ollenkaan.

Ei ollenkaan tavatonta teinien menoa. Vasta opettelevat asioita ja tunteita. Enkä suoraan leimaisi poikaa ilkeäksi, voihan olla ettei tiedä miten pitäisi suhtautua ja toimii ekalla mieleen tulevalla tavalla...

minä en kattelis tuollaista,en sitä poikaa enkä tuollaista tytärtäkään,joka voi siskolleen noin tehä..

poika siis olis saanut lähtee, ja tytön kanssa olis keskusteltu vakavasti siitä mikä on sopivaa.

onneksi mulla on eri sukupuolta ni ei joudu tohon tilanteeseen kovin helposti.

Miksi lasten vanhemmat sallii tuollaisen?

Mistäs tiedät, ettei joudu? Nykyään naidaan ristiin ja rastiin, sukupuolista viis.

äitini seurusteli aikoinaan naapurin pojan kanssa, ja sitten jätti tämän isäni vuoksi. poika sitten meni saman tien yhteen tätini kanssa ja lopulta meni tämän kanssa naimisiin. vielä nytkin tämä jätetty osapuoli nakkelee niskojaan isälleni vaikka tapahtuneesta on jo 30 vuotta ja kummallakin pariskunnalla on aikuisia lapsia :) teinisuhteilla voi olla hyvinkin kauaskantoisia seurauksia.

Yhteistyössä