Mitä ajattelisit/sanoisit, jos huomaisit kaverisi hankkineen silikonitissit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ballong
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

ballong

Vieras
Jos siis kaverisi, jolla aiemmin ei ollut lasten jäljiltä minkäänlaisia rintoja, omistaisi yhtäkkiä rinnat...kommentoisitko jotenkin?

Itse otin silikonit, kun lasten jäljiltä ei jäänyt yhtään mitään kuin paljas rintakehä. Olen silloin tällöin käynyt parin kaverin kanssa uimahallissa vesijuoksemassa ja nyt jännitän, mitähän kaverit sanovat.... Ihan turhaa tietenkin pohtia sitä, sillä olen itse onnellinen kun minulla on taas tissit, ja luonnolliset sellaiset. Ei mitkään EE-ilmapallot ;) Toinen kaverini ei varmaan sano mitään, mutta tämä toinen vähän askarruttaa. Hän kun aina aiemmin piti itseään jotenkin enemmän naisellisena, sillä hänellä on tosi isot tissit ja katseli/kommentoi lattanaa rintakehääni jotenkin huvittuneesti tai säälien. Hänellä on vielä niin suuri suu ja kova ääni, että sieltä voi tulla ihan mitä vaan.

Mä en varmaan edes huomaisi :( En katsele ihmisten rintavarustusta. Kaverini laittoi silikonit ja kertoi itse, silloin osasin kehua että näyttävät hyvältä, muuten en olisi edes huomannut.

Kannattaa miettiä haluatko yleiseen tietoon, että olet käynyt leikkauksessa. Kaikista ei aina tiedä. Valitsisin itse vesijuoksuseurani tarkemmin, ennen kuin olisin varma, ettei toinen kailota ympäri kylää.

Alkuperäinen kirjoittaja kilu09:
Täytyy nyöntää että olisin kateellinen :ashamed:

Kehuisin kuitenkin mutta oikeasti olisin vihreä.

Miksi kukaan on kateellinen silikonitisseistä? Niitähän saa kaupan hyllyltä, menee vaan ja asennuttaa itselleenkin sellaiset jos mieli tekee...

Mä varmaan kysyisin, että missä kävit laittamassa, miten operaatio sujui, paljon laitoit jne. Mulla on itsellänikin silikonit ja jos kaverilla olisi myös, olisi ehkä ihan kiva keskustella niihin liittyvästä jotain. :)

Jos kertoisi niistä itse, niin kyselisin varmaan, että mitä kaikkea niiden laitattamisessa tapahtui (mitä tehtiin ennen leikkausta, oliko kipeä sen jälkeen, kauanko joutui olemaan tekemättä mitään)... Jos ei kertoisi, niin en sanoisi mitään.

Kaverin silikonit - kaverin (mahdolliset) tulevat selkäkivut ja ongelmat. En katsoisi asiakseni tuomita.

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Mä varmaan kysyisin, että missä kävit laittamassa, miten operaatio sujui, paljon laitoit jne. Mulla on itsellänikin silikonit ja jos kaverilla olisi myös, olisi ehkä ihan kiva keskustella niihin liittyvästä jotain. :)

paljon sä laitoit?
mulle laitettiin vuosisitten 350cc ja mentorit. oon ollu enempi kun tyytyväinen.

Jos olisi läheinen ystävä, olisi varmaan maininnut etukäteen asiasta. Jos olisi etäisempi kaveri, en sanoisi mitään, vaikka olisivat tosi kauniit - ihan siksi, etten muutenkaan kommentoi toisten kehoa edes positiivisesti :). Periaatteesta. Jos läheinen olisi, sanoisin, että ovat kauniit, jos jotenkin itse ottaisi puheeksi ja olisin sitä mieltä. Minusta aiheelliset kosmeettiset leikkaukset ovat täysin ok asia enkä koe niitä mitenkään tabuaiheena. Ovat nykypäivää. Itselläni on tehty silmäleikkaus pelkästään esteettisistä syistä ja olen erittäin tyytyväinen. Voisin hyvinkin mennä esim. abdominoplastiaan ellen pelkäisi kipua leikkauksen jälkeen.

Mä olisin ihan hiljaa, samoin, kuin jos joku ois leikannut hiuksiinsa jonkun ihan järkyn mallin.

Jos kaveri taas kertois niistä, kyselisin varmaan sit jotain käytännön juttuja, miten on toipunut yms. En mä varmaan muuta osais kommentoida, kun sellaset ei silleen oo mun makuun.

Alkuperäinen kirjoittaja niki:

paljon sä laitoit?
mulle laitettiin vuosisitten 350cc ja mentorit. oon ollu enempi kun tyytyväinen.

295cc laitettiin ja nykyisellään mulla on kuppikoko 70c tai 65d. Mä olen myös ollut hyvin tyytyväinen, kroppa näyttää sopusuhtaiselta nyt kun on "oikean kokoiset" rinnat muuhun vartaloon nähden. :)

Ja lisään vielä, että rintojen ulkonäköön olen tyytyväinen, näyttävät niin luonnollisilta kuin silikonit nyt vain voivat näyttää. Eli eivät ole mitkään kuuden desin räjähtämäisillään olevat pallot. :)

Alkuperäinen kirjoittaja niki:

paljon sä laitoit?

295cc laitettiin ja nykyisellään mulla on kuppikoko 70c tai 65d. Mä olen myös ollut hyvin tyytyväinen, kroppa näyttää sopusuhtaiselta nyt kun on "oikean kokoiset" rinnat muuhun vartaloon nähden. :)

Ja lisään vielä, että rintojen ulkonäköön olen tyytyväinen, näyttävät niin luonnollisilta kuin silikonit nyt vain voivat näyttää. Eli eivät ole mitkään kuuden desin räjähtämäisillään olevat pallot. :)

Saisinko mitenkään udella, että missä laitoitte rintanne ja paljon suunnilleen maksoi? Itsekin harkitsen vakavasti leikkausta. =)

Yhteistyössä