B
ballong
Vieras
Jos siis kaverisi, jolla aiemmin ei ollut lasten jäljiltä minkäänlaisia rintoja, omistaisi yhtäkkiä rinnat...kommentoisitko jotenkin?
Itse otin silikonit, kun lasten jäljiltä ei jäänyt yhtään mitään kuin paljas rintakehä. Olen silloin tällöin käynyt parin kaverin kanssa uimahallissa vesijuoksemassa ja nyt jännitän, mitähän kaverit sanovat.... Ihan turhaa tietenkin pohtia sitä, sillä olen itse onnellinen kun minulla on taas tissit, ja luonnolliset sellaiset. Ei mitkään EE-ilmapallot
Toinen kaverini ei varmaan sano mitään, mutta tämä toinen vähän askarruttaa. Hän kun aina aiemmin piti itseään jotenkin enemmän naisellisena, sillä hänellä on tosi isot tissit ja katseli/kommentoi lattanaa rintakehääni jotenkin huvittuneesti tai säälien. Hänellä on vielä niin suuri suu ja kova ääni, että sieltä voi tulla ihan mitä vaan.
Itse otin silikonit, kun lasten jäljiltä ei jäänyt yhtään mitään kuin paljas rintakehä. Olen silloin tällöin käynyt parin kaverin kanssa uimahallissa vesijuoksemassa ja nyt jännitän, mitähän kaverit sanovat.... Ihan turhaa tietenkin pohtia sitä, sillä olen itse onnellinen kun minulla on taas tissit, ja luonnolliset sellaiset. Ei mitkään EE-ilmapallot