Mitä ajattelisitte tälläisesta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tästä on kulunut jo ainakin muutama tunti,kun laitoin ihmiselle jota ainakin olen pitänyt ystävänä perinteisen tekstiviestin,jossa toivotin hyvät uudetvuodet jne. Mitään vastausta tuohon tekstariin en ole vielä edelleenkään saanut,ja ystävälläni ei ole puhelin kiinni,mulle tuli välitystiedot jossa:viesti toimitettu,eli ystävä on siis tekstarin saanut,mutta ei vaan laita mitään takasin... mikähän mättää? Mun mielestä aika töykeää olla noteeraamatta tuollaiseen viestiin,mitä mieltä muut ootte? Voiko tuollaista sitten edes ystävänä pitää,vai? En oikeen tiedä nyt mitä ajatella,enkä todellakaan halua "alentua" soittamaan hänelle ja tivaamaan,miksi et voi toivottaa takaisin hyvää uutta vuotta,tai edes siis mitenkään vastata.Huono mieli tuli ja vielä näin juhlapäivänä,tälläinen kyllä hälventää juhla mieltä ja vielä kun pitäisi lähteä ihan iloisena lasten kanssa katsomaan ja lähettämään raketteja. :( :(

Jos nyt satut ihan tosissaan olemaan ni:

jätä se "ystävä"!

:laugh:

En tiedä,kuitenkin tuntuu ikävältä että tuollaisen takia laittaisin hyvän ystävyyden jäihin.Mutta en voi olla miettimättä,että miksi tekee näin..hyvin ollaan tultu toimeen aina,vaikea uskoa että haluais ilkeillä mulle ilman syytä,kun ei voi tietää..ei tässä kyllä millään juhlamielellä pysty nyt olemaan,sen verran kaihertaa,mutta lapsien takia on yritettävä nyt unohtaa ja nauttia vuodenvaihteesta.

Mä inhoan tekstiviestinä laitettuja synttäri, joulu, tai mitä lienee toivotuksia. Persoonatonta ja laiskaa. En vastaa. Ajattelen, että jos vastauksen toivoi, olisi soittanut. Jos joku sen takia ystävyyden katkaisee, niin ei tainnut olla tosiystävä alkujaankaan :/

[QUOTE="plop";27791526]Mä inhoan tekstiviestinä laitettuja synttäri, joulu, tai mitä lienee toivotuksia. Persoonatonta ja laiskaa. En vastaa. Ajattelen, että jos vastauksen toivoi, olisi soittanut. Jos joku sen takia ystävyyden katkaisee, niin ei tainnut olla tosiystävä alkujaankaan :/[/QUOTE]

olla ...jotain..niin ne jotka loppujen lopuks kusettaa! Sinä krapula!

Mikä ihmisiä vaivaa, kun loukkaantuvat nykyään aivan mitättömistä asioista. Aivan kuin ihmiset eivät kasvaisi enää lainkaan aikuisiksi, jäisivät lapsen tasolle. Ymmärtäisin, jos kaksitoistavuotias kiukuttelisi ja mököttäisi ystävälleen, joka ei vastaa tekstariin, mutta tämä aloittaja on ilmeisesti aikuinen... En ymmärrä.

[QUOTE="vieras";27791508]En tiedä,kuitenkin tuntuu ikävältä että tuollaisen takia laittaisin hyvän ystävyyden jäihin.Mutta en voi olla miettimättä,että miksi tekee näin..hyvin ollaan tultu toimeen aina,vaikea uskoa että haluais ilkeillä mulle ilman syytä,kun ei voi tietää..ei tässä kyllä millään juhlamielellä pysty nyt olemaan,sen verran kaihertaa,mutta lapsien takia on yritettävä nyt unohtaa ja nauttia vuodenvaihteesta.[/QUOTE]

:hug: Varmasti sillä on nyt jotain suurempaa hampaankolossa. Eihän kukaan ihminen muuten jättäis vastaamatta : / Koita tsempata lasten takia. Ehkä ens vuonna saatte välinne selvitettyä.

• Tykkää
Reactions: unelmoiden
Mikä ihmisiä vaivaa, kun loukkaantuvat nykyään aivan mitättömistä asioista. Aivan kuin ihmiset eivät kasvaisi enää lainkaan aikuisiksi, jäisivät lapsen tasolle. Ymmärtäisin, jos kaksitoistavuotias kiukuttelisi ja mököttäisi ystävälleen, joka ei vastaa tekstariin, mutta tämä aloittaja on ilmeisesti aikuinen... En ymmärrä.

En tarkoita,että nyt suuttuisin ystävälleni tai että välit katkaisisin,vaan siis ihmettelen onko hänellä jotain minua vastaan,vai mikä on syynä ettei vastaa,ja tuohon "ei kukaan päivystä puhelimen ääressä"haluan sanoa,että aina kun olen tälle ystävälle laittanut viestin (milloin vaan ja minkälaisen)on vastaus viesti tai soitto tullut aina viimeistään noin puolen tunnin-tunnin sisään.että näin,voi kunpa olisikin provo! ei olisi tätä pahaa mieltä,tai epätietoisuutta :( mutta kuitenkin;hyvää uutta vuotta teille palstalaiset! :)

[QUOTE="plop";27791526]Mä inhoan tekstiviestinä laitettuja synttäri, joulu, tai mitä lienee toivotuksia. Persoonatonta ja laiskaa. En vastaa. Ajattelen, että jos vastauksen toivoi, olisi soittanut. Jos joku sen takia ystävyyden katkaisee, niin ei tainnut olla tosiystävä alkujaankaan :/[/QUOTE]

245bkog.gif

Usko jo että tällaisena iltana voi ystävälläs olla muuta tekemistä,eikä välttämättä ole puhelimensa lähellä/kuulolla. Voi olla esim jossain juhlissa eikä kuule puhelinta,ravintolassa syömässä=puhelin äänettömällä jne.. Tai jos oikein huonosti on käynyt niin ystäväsi on liukastunut ja satuttanut itsensä pahasti ja makaa sairaalassa.

[QUOTE="vieras";27791618]Usko jo että tällaisena iltana voi ystävälläs olla muuta tekemistä,eikä välttämättä ole puhelimensa lähellä/kuulolla. Voi olla esim jossain juhlissa eikä kuule puhelinta,ravintolassa syömässä=puhelin äänettömällä jne.. Tai jos oikein huonosti on käynyt niin ystäväsi on liukastunut ja satuttanut itsensä pahasti ja makaa sairaalassa.[/QUOTE]

Siinähän se,kun tiedän varmuudella että ei ole juhlimassa,ravintolassa syömässä,tuskin nyt sentään liukastunu8tkaan (toivottavasti!) Hän on viettämässä rauhallista koti-iltaa,ihan omassa kodissaan.Mutta siis kiitos vinkeistä kuitenkin,en sillä...

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;27791669:
Siinähän se,kun tiedän varmuudella että ei ole juhlimassa,ravintolassa syömässä,tuskin nyt sentään liukastunu8tkaan (toivottavasti!) Hän on viettämässä rauhallista koti-iltaa,ihan omassa kodissaan.Mutta siis kiitos vinkeistä kuitenkin,en sillä...

Mistäs noin varmuudella tiedät,ettei vaan "ystäväsi" ole valehdellut sulle illan suunnitelmistaan?

Ihan samaa olen ihmetelly jo pitemmän aikaa. Mun mielestä se johtuu pelokkaista vanhemmista, jotka on kasvattaneet lapsensa myötäilemällä näiden kaikkia mielihaluja ja ailahduksia. On otettu siis toisen kaikki tunteet jumalansanana, sen sijaan että opetettaisiin että ne ovat lopulta vain tunteita ja että ihmisen on syytä päästä niiden tuntemustensa yläpuolelle edes osaksi.

Tuloksena on niin käsittämätöntä haurautta, että ihmiset on valmiita heittämään pitkäaikaisen ystävän kaivoon yhden olemattoman tekstiviestin takia, mitään kyselemättä. Pitäisikö silloin katsoa peiliin ja kysyä, onko itse sellaisenaan ollenkaan ystävyyden arvoinen yksilö?

Ystävä nyt on voinut olla vaikka vessassa kun viesti tuli ja ei näin sitä huomaa. Kaikki ei koske kännykkäänsä joka minuutti, joten viesti jää helposti huomaamatta jos sen tuloa ei kuule.

Tai on vaikka nukahtanut jo, se ei liene mahdotonta. Turha panikoida ja miettiä ystävyyden lopettamista vain se takia että ei heti vastaa viestiisi takaisin.

Syitä on miljoonia miksi ei niin tehnyt. Ja hänellä puhelin auki kun välutystiedot tuli, mutta ei se tarkoita että olisi jo viestin lukenut.

esim itse tarkistin juuri kännykkäni johon oli tullut viesti. Viestintiedoissa oli että viesti on tulllut 22.06 jolloin olin parvekkeella ihailemassa ilotulituksia enkä kännykkään ole koskenut kuin vasta nyt tarkistin.

Ei ihminen elä kännykkä kädessä. Elämä oli paljon helpompaa kun oli lankapuhelimet, tosin myt sitten ihmeteltäis että miksi se ei vastaa jne...

[QUOTE="vieras";27791492]Että puhelin pitää olla koko ajan kädessä ja vastata ihmisten viesteihin... mulla saattaa olla monta päivää vaikka autossa puhelin.[/QUOTE]

Samat sanat. En ole edelleenkään kurkannut puhelintani, lienenkö saanut vastaavia viestejä :)

Yhteistyössä