viisikymppinen isoäiti Tunnettu jäsen 27.04.2012 33 333 2 849 113 15.07.2015 #26 Ei mitään. Yksinhuoltajuus ja sinkkuus on niin tavallista nykyisin
V vierailija Vieras 29.11.2018 #27 Oletko siis eronnut, joka ei ole eron jälkeen vielä löytänyt uutta parisuhdetta? Vai joku au-vanhempi?
Oletko siis eronnut, joka ei ole eron jälkeen vielä löytänyt uutta parisuhdetta? Vai joku au-vanhempi?
V vierailija Vieras Tänään 11:50 #28 Moi Sinkkuäiti 30 wee . Mulle sä kelpaisit jos ikäero ei ole ongelma . Olen 59 vuotias mies Paraisilta.
Moi Sinkkuäiti 30 wee . Mulle sä kelpaisit jos ikäero ei ole ongelma . Olen 59 vuotias mies Paraisilta.
V vierailija Vieras Tänään 12:16 #29 Ketjun aloittaja on nykyään 41-vuotias ja elää elämänsä parhaita vuosia. Kannattaa keskittyä lapsen ja itsensä hyvinvointiin ja jättää seurustelut unholaan. Media on täynnä karmeita uutisia perheväkivallasta ja turvakotien tilojen puutteesta.
Ketjun aloittaja on nykyään 41-vuotias ja elää elämänsä parhaita vuosia. Kannattaa keskittyä lapsen ja itsensä hyvinvointiin ja jättää seurustelut unholaan. Media on täynnä karmeita uutisia perheväkivallasta ja turvakotien tilojen puutteesta.
V vierailija Vieras 52 min sitten #30 Nykyään miehet osaavat välttää seurustelua sinkkuäitien kanssa. Mikä saattaa olla ihan hyväkin asia.