V
vieras
Vieras
jolla 4v lapsi, on asunut kahden eri miehen kanssa yhdessä lapsen synnyttyä ja kumpikaan niistä ei ole lapsen isä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Oonko mä muka ainoa, jolle tuo jotain ajatuksia herättää mielessä, vai eikö muut kehtaa myöntää? En mä kuitenkaan sano, että tuota paheksuisin tms., mutta edes jotain ajatuksia sentään tulee mieleen.
Ihmetyttää vähän, kun täällä jotain kysytään, niin porukka väittää, että ei herätä mitään ajatuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Empuuu, kyse ei myöskään ole aivojen kontrolloimisesta, vaan erilaisista mielenkiinnon kohteista....
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Oonko mä muka ainoa, jolle tuo jotain ajatuksia herättää mielessä, vai eikö muut kehtaa myöntää? En mä kuitenkaan sano, että tuota paheksuisin tms., mutta edes jotain ajatuksia sentään tulee mieleen.
Ihmetyttää vähän, kun täällä jotain kysytään, niin porukka väittää, että ei herätä mitään ajatuksia. Kai sitten muut on niin hyviä kontrolloimaan aivojaan tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Empuuu, kyse ei myöskään ole aivojen kontrolloimisesta, vaan erilaisista mielenkiinnon kohteista....
Näinpä.
Ajatuksia herättää monikin asia,muttei tuo ole mikään mielenkiintoinen juttu sinällään.
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Empuuu, kyse ei myöskään ole aivojen kontrolloimisesta, vaan erilaisista mielenkiinnon kohteista....
Näinpä.
Ajatuksia herättää monikin asia,muttei tuo ole mikään mielenkiintoinen juttu sinällään.
Ei ole mielenkiintoinen minustakaan. Silti jotenkin vaikea uskoa, jos kysytään "Mitä ajatuksia herättää nainen, jolla lapsia kymmenelle miehelle?", niin lähes kaikki vastaa ei mitään.
Ehkäpä tuo on kuitenkin parempi kuin alkaa puimaan muiden elämää.
Alkuperäinen kirjoittaja TyhjääIkkunassa:No sen verran, että toivottavasti tää nainen löytää hyvän miehen![]()
Ihmetyttää vähän, kun täällä jotain kysytään, niin porukka väittää, että ei herätä mitään ajatuksia. Kai sitten muut on niin hyviä kontrolloimaan aivojaan tms.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:No kun mun mielestä tuo on ihan normaalia, ....
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:Herättää ajatuksia lapsen perusturvallisuuden tilasta, siitä millainen käsitys lapselle muodostuu parisuhteesta yms yms lapseen liittyvää.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja chef:No kun mun mielestä tuo on ihan normaalia, ....