Mitä ajatuksia herättää jos 25v nainen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko teillä tapana tehdä jotain ihme kartoituksia tuttavienne elämästä ja sitten mennä tekemään galluppia näiden tietojen pohjalta? Keskittyisitte omaan elämäänne.

Oonko mä muka ainoa, jolle tuo jotain ajatuksia herättää mielessä, vai eikö muut kehtaa myöntää? En mä kuitenkaan sano, että tuota paheksuisin tms., mutta edes jotain ajatuksia sentään tulee mieleen.

Ihmetyttää vähän, kun täällä jotain kysytään, niin porukka väittää, että ei herätä mitään ajatuksia. Kai sitten muut on niin hyviä kontrolloimaan aivojaan tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Oonko mä muka ainoa, jolle tuo jotain ajatuksia herättää mielessä, vai eikö muut kehtaa myöntää? En mä kuitenkaan sano, että tuota paheksuisin tms., mutta edes jotain ajatuksia sentään tulee mieleen.

Ihmetyttää vähän, kun täällä jotain kysytään, niin porukka väittää, että ei herätä mitään ajatuksia.

No kun ei herätä. Et kai sinä oleta, että muiden päässä raksuttaa juuri samaan suuntaan, kuin sinun päässäsi? Kyllä täälläkin ajatuksia herää, mutta harvemmin toisten ihmissuhteista tai elämästä, ellei niissä sitten jotain kertakaikkisen katastrofaalista tapahdu.

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Empuuu, kyse ei myöskään ole aivojen kontrolloimisesta, vaan erilaisista mielenkiinnon kohteista....

Näinpä.
Ajatuksia herättää monikin asia,muttei tuo ole mikään mielenkiintoinen juttu sinällään.

Ihmetyttää vähän, kun täällä jotain kysytään, niin porukka väittää, että ei herätä mitään ajatuksia. Kai sitten muut on niin hyviä kontrolloimaan aivojaan tms.

No kun mun mielestä tuo on ihan normaalia, eikä siinä siis ole mitään ihmeteltävää.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Empuuu, kyse ei myöskään ole aivojen kontrolloimisesta, vaan erilaisista mielenkiinnon kohteista....

Näinpä.
Ajatuksia herättää monikin asia,muttei tuo ole mikään mielenkiintoinen juttu sinällään.

Ei ole mielenkiintoinen minustakaan. Silti jotenkin vaikea uskoa, jos kysytään "Mitä ajatuksia herättää nainen, jolla lapsia kymmenelle miehelle?", niin lähes kaikki vastaa ei mitään.

Ehkäpä tuo on kuitenkin parempi kuin alkaa puimaan muiden elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Näinpä.

Ei ole mielenkiintoinen minustakaan. Silti jotenkin vaikea uskoa, jos kysytään "Mitä ajatuksia herättää nainen, jolla lapsia kymmenelle miehelle?", niin lähes kaikki vastaa ei mitään.

Ehkäpä tuo on kuitenkin parempi kuin alkaa puimaan muiden elämää.

No kyllä mä ainakin vastaisin, että pitäis kyllä ihmettelemään ja pahasti, koska tuo ei ole mun mielestäni normaalia. Ei ole ensinnäkään normaalia että tekee 10 lasta (mutta se, että se on mielestäni epänormaalia, ei tarkoita sitä että se olisi huono asia) eikä ainakaan se, että jokainen niistä lapsista on eri miehelle.

Mussa ei ainakaan herätä mitään ajatuksia oikeastaan. Mulla on omakin elämä pohdittavana, miksi mä miettisin jonkun muun valintoja. Joku varmaan vois kysellä, että mitä ajatuksia mä herätän, mutta sellaista se on, aina joku jaksaa pohtia että miksi toi elää noin, eikä niinkuin minä. Toisen valinnoista ja niiden syistä ei kuitenkaan voi mitenkään ulkopuolinen tietää.

Ihmettelen kans. Tai sit palstalla on niiin paljon samanlaisia tapauksia, et ei uskalleta sanoa mitään.

Yhteistyössä